Obecnie rozmawiamy o:
Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

Dlaczego na portalu szafa. pl nie można bezpośrednio zwrócić się z jakimkolwiek problem czy zapytaniem do administracja/ moderacji? Czemu nie ma czegoś tak oczywistego jak e-mail czy formularz kontaktowy?
Dostając standardowe wiadomości od administracji czuję się tak jakby pisał do mnie NAJWYŻSZY z zaświatów.
Nie mogę jako użytkowniczka złożyć swojego odwołania, argumentacji itp. Co to jest? Czy tak powinno być?
Nie dostaję też żadnego uzasadnienia decyzji od szafy.pl to jest liberalne i demokratyczne?
W końcu płacę administracji prowizję, więc mam prawo wymagać.

Do moderatorek możesz pisać bezpośrednio przez PW, z Administracji w ten sposób możesz kontaktować się z Magdą - ich profile znajdziesz na samym dole w zakładce 'O NAS'. Dodatkowo formularz kontaktowy jest na samym dole w zakładce 'Pomoc'.

Decyzje w sprawie sporu dostaje się zawsze na prywatnego maila podanego podczas rejestracji oraz na skrzynkę tu na szafie - skoro nic takiego nie dostałaś to znaczy że sprawa nie została jeszcze rozwiązana, ewentualnie jeśli masz numer sprawy o którą chcesz zapytać to piszesz w odpowiedzi na jakiegokolwiek maila co masz na skrzynce dotyczącego danego sporu i pytasz o decyzję. Choć nie bardzo chce mi się w to wierzyć że nie zostałaś poinformowana w żaden sposób o rozwiązaniu sporu, podejrzewam że po prostu nie został on jeszcze rozwiązany. Jeśli zakładasz spór, to druga strona ma TYDZIEŃ na złożenie wyjaśnień, jeśli złoży prędzej to szybciej będzie decyzja, po złożeniu przez nią wyjaśnień Administracja na wydanie decyzji też ma jakiś określony czas, oczywiście nie wliczając w to weekendów, więc cała sprawa może się trochę pociągnąć.

Przykro nam, ale tylko zarejestrowane osoby mogą pisać na tym forum.

następna dyskusja:

wymiana