Obecnie rozmawiamy o:

meble do salonu

dzisiaj o 10:26

Gry dla pociech

dzisiaj o 3:34

Telefon - doradźcie :)

wczoraj o 13:31

Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

punkty za sprzedaż

15 mar 2013 - 16:21:18

kamilka a jest ta Twoja propozycja w sugestiach?

punkty za sprzedaż

15 mar 2013 - 16:30:40

Cytat
kiciek1985
kamilka a jest ta Twoja propozycja w sugestiach?

no właśnie nie ma :( nie mogę jej dać bo wyskakuje komunikat ze tylko zweryfikowane użytkowniczki mogą dawać pomysły... :(

punkty za sprzedaż

15 mar 2013 - 16:40:21

już jest sugestia:D

punkty za sprzedaż

15 mar 2013 - 16:48:32

ooo okej juz patrze :p

OK :D w takim razie dziękuje za wprowadzenie mojej sugestii przez Ciebie :D hehe szkoda ze niezweryfikowane tez nie mogą glosować kurcze :P hehehe :D



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2013-03-15 16:49 przez kamilkaa21.

punkty za sprzedaż

15 mar 2013 - 16:54:10

ja to się zastanawiam czy to jest dobra sugestia bo jest tu taka moja kruszynka, która tylko kopiuje posty :D

kiziolek- twoja sugestia pnie się w góre :D

punkty za sprzedaż

15 mar 2013 - 16:55:58

Też myślę,że powinny być punkty za sprzedaż i rubryka `oddam za darmo`,czyli w praktyce,za cenę przesyłki,bo pewnie u każdej z nas zalega coś,czego szkoda wyrzucać,a na sprzedaż nie pasuje wystawić,bo coś jest stare i niemodne,a komuś może się przydać,bo jest niezniszczone.Wyrzuciłam kilka worków rzeczy,a szkoda,bo były nawet w idealnym stanie,np płaszcze.

punkty za sprzedaż

15 mar 2013 - 16:56:54

Cytat
kiziolek1708
Cytat
lezysz
kiziolek - ja zawsze mialam wrazenie,ze to na allegro mozna szybciej sprzedac niz na szafie;p
ale za to na all idzie taniej niz tutaj.. ale idzie;)

Ja też zawsze myślałam tak, ale jak się miało ceny takie, że dużo się nie chciało stracić, to się nie sprzedawało :)
No niestety często tak na All jest. Spódniczki nowe z metkami za 20 zł mi się ostatnio sprzedały, więc podziękowałam..Nie wiem jak to zmienić. Pomysł fajny.

punkty za sprzedaż

15 mar 2013 - 16:57:48

Cytat
kiciek1985
ja to się zastanawiam czy to jest dobra sugestia bo jest tu taka moja kruszynka, która tylko kopiuje posty :D

kiziolek- twoja sugestia pnie się w góre :D

Hmm no wiesz pomysł zawsze można dać :D A czy przejdzie to się zobaczy :P no i mam nadzieje ze użytkowniczki są na tyle rozważne i mądre ze nie będą specjalnie zakładać wątków hot or not tylko dlatego żeby ponabijać posty :(

punkty za sprzedaż

15 mar 2013 - 16:58:08

Cytat
RetroGlamour
Też myślę,że powinny być punkty za sprzedaż i rubryka `oddam za darmo`,czyli w praktyce,za cenę przesyłki,bo pewnie u każdej z nas zalega coś,czego szkoda wyrzucać,a na sprzedaż nie pasuje wystawić,bo coś jest stare i niemodne,a komuś może się przydać,bo jest niezniszczone.Wyrzuciłam kilka worków rzeczy,a szkoda,bo były nawet w idealnym stanie,np płaszcze.

też bym oddała ale w sumie do tego moze służyć wymiana.

punkty za sprzedaż

15 mar 2013 - 16:58:42

Cytat
kamilkaa21

wiec tez dziewczyny zapraszam do wypowiada się w nim, bo tez by nam mogło trochę punktów wlecieć do kieszeni :) np. 100 postów = 10 pkt :)

moim zdaniem to jeszcze bardziej zaśmieci forum. dziewczyny będą pisać byle co, byleby tylko złapać punkty.

punkty za sprzedaż

15 mar 2013 - 17:00:23

Cytat
jolieetolie
Cytat
kamilkaa21

wiec tez dziewczyny zapraszam do wypowiada się w nim, bo tez by nam mogło trochę punktów wlecieć do kieszeni :) np. 100 postów = 10 pkt :)

moim zdaniem to jeszcze bardziej zaśmieci forum. dziewczyny będą pisać byle co, byleby tylko złapać punkty.

tak jak wcześniej napisałam, mam nadzieje ze tak nie będzie... a jak nie to np dołożyć opcje taka -> w dziale hot or not nie przydzielać punktów za posty :D ?

punkty za sprzedaż

15 mar 2013 - 17:03:12

jestem za! :)

punkty za sprzedaż

15 mar 2013 - 17:07:02

pomysł super ale czy przejdzie...

punkty za sprzedaż

15 mar 2013 - 17:08:55

Cytat
Renata18G
pomysł super ale czy przejdzie...

przejdzie jak bedzie 2000 głosów

punkty za sprzedaż

15 mar 2013 - 17:09:42

Cytat
Renata18G
pomysł super ale czy przejdzie...
Warto próbować. ;>

Przykro nam, ale tylko zarejestrowane osoby mogą pisać na tym forum.

następna dyskusja:

otrzymywanie punktów za sprzedane rzeczy