Obecnie rozmawiamy o:

KURSY - BEAUTY

gorący temat

Szkola policealna;)

6 minut temu

Protetyk w Krakowie

8 minut temu

portale dla kobiet

godzinę temu

Jaki wideodomofon?

dzisiaj o 11:22

Chód dziecka

dzisiaj o 9:43

Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

wygrana w lotto - pomarzyc kazdy moze

24 mar 2014 - 20:57:03

Siedzisz w domu w wygodnej kanapie .. Wlaczasz TV bo wlasnie bedzie losowanie lotto ktore przeciez dzis kupilas :)

Sprawdzasz ..
1 - masz 2 ..masz 3 masz 4 masz 5 masz 6.... MASZ!!!
OKAZUJE SIE ZE TRAFILAS 6 W LOTTO a co za tym idzie OGROMNE PIENIADZE..

Pierwsza rzecz jaka robisz ?

Na co wydasz te pieniadze ?



... Ohh pomarzyc rzecza ludzka ;)

wygrana w lotto - pomarzyc kazdy moze

24 mar 2014 - 21:01:17

kupuje dom, otwieram własną firmę, za część na pewno pomogę najbliższym :) chociaż nie... sądzę że jakbym wygrała to oszalałabym i zdziczałabym hehehehe :D

wygrana w lotto - pomarzyc kazdy moze

24 mar 2014 - 21:01:45

na lek na uspokojenie żeby opanować EMOCJE :D

wygrana w lotto - pomarzyc kazdy moze

24 mar 2014 - 21:03:30

Ja to bym napewno powiedziala Szefowi co mysle o moim BYLYM juz wynagrodzeniu miesiecznym;DD , wziela bym manaty i na Majorke ;D Tam przy drinkach rozmyslala bym co dalej ;D

wygrana w lotto - pomarzyc kazdy moze

24 mar 2014 - 21:03:50

Dom,wycieczka dookoła świata a reszte to daję do banku i żyję do końca życia z odsetek ;-)

wygrana w lotto - pomarzyc kazdy moze

24 mar 2014 - 21:04:14

Pomagam najbliższym, kupuję dom, może jakaś wycieczka na rozładowanie emocji i resztę daję na lokatę (dla kolejnych pokoleń ;))

wygrana w lotto - pomarzyc kazdy moze

24 mar 2014 - 21:05:26

kupuje dom reszte wpłacam na lokate zeby żyć z samych odsetek;D



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2014-03-24 21:06 przez paulinkaa18mm.

wygrana w lotto - pomarzyc kazdy moze

24 mar 2014 - 21:06:37

Bardzo ambitne plany , dziewczyny , a nuż się kiedyś okażą rzeczywistoscią ;)



Zmieniany 2 raz(y). Ostatnia zmiana 2014-03-24 21:44 przez xxczarna9023xx.

wygrana w lotto - pomarzyc kazdy moze

24 mar 2014 - 21:07:08

Pewnie kupiłabym mężowi dom z bali o którym marzy, sobie jakiś lepszy samochód, otworzyłabym salon odnowy biologicznej a resztę odlożyłabym na czarna godzinę :)

wygrana w lotto - pomarzyc kazdy moze

24 mar 2014 - 21:09:21

zlecam budowe wymarzonego domu,kupuje najnowszego Mercedesa, najpeikniejsze ubrania, wizyty w spa,kosmetyczka,fryzjer i wycieczki. Zadnen kraj nie przejdzie obojetnie :) A reszte daje rodzicom i odkladam do banku

wygrana w lotto - pomarzyc kazdy moze

24 mar 2014 - 21:09:32

Siedzę wryta w fotel, doznaję szoku, tracę zmysły i zabierają mnie do Kobierzyna :d

wygrana w lotto - pomarzyc kazdy moze

24 mar 2014 - 21:10:00

Kupiłabym mieszkanie/dom, samochód, wycieczka do jakiegoś ciepełka, coś na pewno dałabym rodzicom, a reszta na lokatę :)

wygrana w lotto - pomarzyc kazdy moze

24 mar 2014 - 21:10:38

spłacam kredyt za mieszkanie i zostaje współ-udziałowcem w swojej firmie :D

wygrana w lotto - pomarzyc kazdy moze

24 mar 2014 - 21:12:58

Ja to samo :D Jesteśmy takie proste :D

Kumpel mi ostatnio opowiadał jak pod Poznaniem jeden facet wygrał w lotto 6. Żył jak Bóg, niczego sobie nie odmawiał itd.. Drogie imprezy , mieszkanie swoje wcześniej jakiejś kobiecie sprzedał później jak wygrał ona chciała od niego 2 x tyle. No i kupił a jednocześnie był mega stratny .
Kilka lat minęło , całą kase wydał a dziś jest z niczym, jedynie z tym zakupionym domem który wcześniej sprzedał .. -_-
To trzeba mieć dopiero tupet ...



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2014-03-24 21:18 przez xxczarna9023xx.

Przykro nam, ale tylko zarejestrowane osoby mogą pisać na tym forum.

następna dyskusja:

Filmik, przy którym na pewno się uśmiechniesz!