Obecnie rozmawiamy o:

Studia online

gorący temat

Syfilis?

godzinę temu

Otwarcie własnej kawiarni

dzisiaj o 15:49

Zapalenie pęcherza

dzisiaj o 14:07

Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

Cięte RIPOSTY :)

29 cze 2009 - 18:28:12

Dziewczyny zastanawiam się jakie znacie trafne i cięte riposty, mówię tu o sytu. gdzie facet jest nie miły lub chamski lub nieprzyjaciółka coś na nas gada;p....ja sama się zastanawiam co odpisać facetowi który na nk napisał mi że nice fotki po czym po paru min dostałam od niego wiadomość "w sumie, ruchałbym cie:)"...no po prostu śmiech na sali. macie jakiś pomysł ;>??...i podawajcie swoje niezawodne lub zasłyszane odzywki:)

ON: Jestem fotografem. Szukałem takiej twarzy, jak twoja.
ONA: Jestem chirurgiem plastycznym. Szukałam takiej twarzy, jak twoja.

ON: Cześć! My się znamy! Byliśmy raz czy dwa na randce...
ONA: To musiało być raz - nigdy nie popełniam dwa razy tego samego błędu.

ON: Myślę, że mógłbym cię uszczęśliwić.
ONA: A co? Wychodzisz?

ON: Co byś powiedziała, gdybym poprosił cię o rękę?
ONA: Nic. Nie umiem równocześnie mówić i śmiać się.

ON: Czy mógłbym dostać twój numer telefonu?
ONA: Czemu? Nie masz własnego?

ON: Nie sądzisz, że to przeznaczenie zetknęło nas ze sobą?
ONA: Nie, to był zwykły pech!

ON: Gdzie byłaś przez całe moje życie?
ONA: Chowałam się przed tobą.

ON: Czy my się już gdzieś nie widzieliśmy?
ONA: Tak, dlatego już tam nie chodzę...

ON: Czy to miejsce jest wolne?
ONA: Tak, a jeśli usiądziesz, to też będzie!

ON: Dla ciebie poszedłbym na koniec świata!
ONA: A zostałbyś tam?

ON: Gdybym zobaczył cię nagą - pewnie umarłbym ze szczęścia...
ONA: Gdybym zobaczyła cię nago - umarłabym ze śmiechu.

Cięte RIPOSTY :)

29 cze 2009 - 18:31:09

ha ha ha ;];];]

Cięte RIPOSTY :)

29 cze 2009 - 18:32:54

dobre trzeba zapamietać :)

Cięte RIPOSTY :)

29 cze 2009 - 18:34:26