Obecnie rozmawiamy o:

Wasze kremy BB

gorący temat

Szkola policealna;)

wczoraj o 9:56

pyszna kawa

wczoraj o 8:22

ból menstruacyjny

przedwczoraj o 20:56

Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

C o tym Myslicie?? Lumpeks

24 paź 2009 - 19:53:32

toć tam chyba z 1000 osób sie przewinęło xdd

zweryfikowana
Posty: 497
Ostrzeżenia: 1/5

C o tym Myslicie?? Lumpeks

24 paź 2009 - 19:55:44

jak dla mnie to jedna wielka porażka jak baby sie tak przepychają. naprawdę tragedia.... wiele razy bylam w sytuacji kiedy jakas baba mnie popchnęła albo wprost na mnie leżała. Jako młoda kulturalna osoba nie mogę zrobić nic więcej niż zwrócić delikatnie uwagę. Ostatnio właśnie byłam zmuszona powiedzieć pewnej pani "przepraszam ale musi pani na mnie leżeć?" i wtedy podniósł się straszny raban, jakbym była jakąś bezbożnicą która popełniła najgorsze przestępstwo na przedmieściach. Z tym powinno coś się zrobić nie wiem czy jest na to rozwiązanie ale pamiętam jeszcze dni kiedy mało kto chodził do lumpeksów a już nie daj boże żeby się ktoś o tym dowiedział...

Swoją drogą byłam w tym lumpeksie w poznaniu co prawda nie w dzień dostawy ale pare ciuszków fajnych wyszperałam :) pozdrawiam.

zweryfikowana
Posty: 260
Ostrzeżenia: 2/5

C o tym Myslicie?? Lumpeks

24 paź 2009 - 19:56:25

http://darmowe-doladowanie.org/index.php?c=viral&m=index&id=0322b59682128e9549ee63081eaec69b

Proszę klikajcie w ten linka.. Nie zbawi Was pare sekund, a mi bardzo pomoże;)

Dzięki z góry

C o tym Myslicie?? Lumpeks

24 paź 2009 - 19:59:07

Cytat
luminelle
sama chciałabym znać taki lumpeks to swiadczy o swietnych ciuchach ktore mozna tam kupic ;-)

Tak. To była moja pierwsza myśl ;)
Nie wiem tylko jak to jest, że na początku wszędzie są fajne ciuchy o po miesiącu już przywożą byle co, a po 6 miesiącach likwidują sklep.

C o tym Myslicie?? Lumpeks

24 paź 2009 - 20:01:31

w Rzeszowie w NOCie jest to samo ;) byłam pare razy na otwarciu i jest szał normalnie hehe kobiety sobie z rąk wydzierają wszystko..nawet moja koleżankę ostatnio starsza babka ugryzła w rękę bo trzymała torebkę. To jest chore.. niby trzeba mieć szacunek do starszych osób i w ogóle ale kurcze jak te babcie sobie na tyle pozwalają..MASAKRA !

C o tym Myslicie?? Lumpeks

24 paź 2009 - 20:06:33

Treść posta została usunięta automatycznie

C o tym Myslicie?? Lumpeks

24 paź 2009 - 20:07:13

Cytat
alaolo
ja jestem z Poznania i nie wiem o co te wyscigi :p tam jest SH From London i nigdy niczego tam nie mogę znaleźć, bo albo szmaty albo ceny niebotyczne :/ teraz obok mnie otworzyli sh o ktorym mało kto wie, a tam tylko atmosphere, new look, top shop, river island, george.. i tłumów nie ma ;) moze ludzie się boją, bo tam kiedys był zakład pogrzebowy :P

może po prostu Ty chodzisz jak już te tłumy przejdą ...:))) ;))

a ja byłam świadkiem gdzie się dwie kobiety w średnim wieku pobiły o płaszcz... :)))

C o tym Myslicie?? Lumpeks

24 paź 2009 - 20:13:17

Cytat
martuu
w Rzeszowie w NOCie jest to samo ;) byłam pare razy na otwarciu i jest szał normalnie hehe kobiety sobie z rąk wydzierają wszystko..nawet moja koleżankę ostatnio starsza babka ugryzła w rękę bo trzymała torebkę. To jest chore.. niby trzeba mieć szacunek do starszych osób i w ogóle ale kurcze jak te babcie sobie na tyle pozwalają..MASAKRA !


o matko ;o hahah no fakt w nocie jest się wznoszonym do środka :D już więcej na otwarcie nie pójdę bo to grozi kalectwem ;D

C o tym Myslicie?? Lumpeks

24 paź 2009 - 20:14:01

ostatnio bylam tam 2 godziny po otwarciu i juz w zasadzie wsio bylo przebrane... udalo mi się jedynie upolować bluzkę New Look w rozmairze 46, którą noszę jako sukienkę/tunikę:) jedyne co tam można znaleźć nieprzebrane to ubrania w dużym rozmiarze, albo męskie koszule... tych jest akurat duzo. ale co do damskich ciuchow... po tym nalocie rano wszystko jest juz przebrane:)

C o tym Myslicie?? Lumpeks

24 paź 2009 - 20:17:03

Cytat
GaBrYsiAa1996
Cytat
martuu
w Rzeszowie w NOCie jest to samo ;) byłam pare razy na otwarciu i jest szał normalnie hehe kobiety sobie z rąk wydzierają wszystko..nawet moja koleżankę ostatnio starsza babka ugryzła w rękę bo trzymała torebkę. To jest chore.. niby trzeba mieć szacunek do starszych osób i w ogóle ale kurcze jak te babcie sobie na tyle pozwalają..MASAKRA !


o matko ;o hahah no fakt w nocie jest się wznoszonym do środka :D już więcej na otwarcie nie pójdę bo to grozi kalectwem ;D

Dokładnie! Tam sie nie wchodzi tylko Ciebie albo wnoszą albo popychają hehe .Tam niektórzy przychodza rodzinami i stoja po pare godzin przy koszu z butami i czekają na worki i wszystko jest ich a potem allegro lub inne internetowe sklepy i zarabiają..

C o tym Myslicie?? Lumpeks

24 paź 2009 - 20:20:08

O, to niezły cyrk gryzą,biją,leżą na tobie, ciekawe co jeszcze? To można nazwać ekstremalne zakupy i może niedługo będą organizowane zapisy na takie zakupy dla tych co lubią jak im skacze adrenalina:)

zweryfikowana
Posty: 9
Ostrzeżenia: 1/5

C o tym Myslicie?? Lumpeks

24 paź 2009 - 20:20:22

Treść posta została usunięta automatycznie

zweryfikowana
Posty: 326
Ostrzeżenia: 1/5

C o tym Myslicie?? Lumpeks

24 paź 2009 - 20:27:36

u mnie jest tak samo jak na filmiku! tylko mniej ludzi, bo i mniejszy lumpeks. Kolejka z podziemi wychodzi na schody, i przez pare metrów na ulicy się ciągnie. Ludzie się rzucają na wszystko,bo ciuchy są nawet,nawet . W soboty WSZYSTKO po 1zł, nawet buty i kurtki, ale to,co zostało z reszty tygodnia. Wtedy jest najgorzej. W kolejce do kasy czekam po godzinę , półtorej. Ja z jednym sweterkiem, a przede mną osoby po 38-50 ciuszków. Oczywiście te , co kupują masowo, sprzedają na all te ciuchy. Słyszałam komentarze typu : weź to,weź to! Sprzedasz za 15 zł! Bo to taka a taka firma. Matko boska... Ci ludzie u mnie sobie ciuchy wyrywają z rąk! Masakra ;// staram się tam robić szybko zakupy jak już się wybiorę, bo przez pierwsze 5-10 minut jest kasa wolna... Na szczęście, odkryłam kilka innych (droższych ;( ) SH u mnie, których prawie nikt nie zna,bo nawet w soboty,kiedy jest duuża przecenka jest tam po 5-10 osób zamiast 30-40!

C o tym Myslicie?? Lumpeks

24 paź 2009 - 20:32:36

Cytat
martuu
Cytat
GaBrYsiAa1996
Cytat
martuu
w Rzeszowie w NOCie jest to samo ;) byłam pare razy na otwarciu i jest szał normalnie hehe kobiety sobie z rąk wydzierają wszystko..nawet moja koleżankę ostatnio starsza babka ugryzła w rękę bo trzymała torebkę. To jest chore.. niby trzeba mieć szacunek do starszych osób i w ogóle ale kurcze jak te babcie sobie na tyle pozwalają..MASAKRA !


o matko ;o hahah no fakt w nocie jest się wznoszonym do środka :D już więcej na otwarcie nie pójdę bo to grozi kalectwem ;D

Dokładnie! Tam sie nie wchodzi tylko Ciebie albo wnoszą albo popychają hehe .Tam niektórzy przychodza rodzinami i stoja po pare godzin przy koszu z butami i czekają na worki i wszystko jest ich a potem allegro lub inne internetowe sklepy i zarabiają..


ale i tak go lubię :) chociaż ten na Nowym Mieście i Okrzei też nie jest zly ;p a ludzi mniej

C o tym Myslicie?? Lumpeks

24 paź 2009 - 20:32:44

takie cos widziałam ostatnio jak byłam pod realem i otwierali rano sklep-babcie az sie taranowały

Przykro nam, ale tylko zarejestrowane osoby mogą pisać na tym forum.

następna dyskusja:

Zabawne historie milosne