Obecnie rozmawiamy o:
Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

Witam,chciałabym dokupić do mojego Nikona D3100 zewnętrzną lampę. Niestety kompletnie się na tym nie znam.Z tego co wyczytałam na forach idealna liczba przewodnia dla mojego obiektywu 18-105 to 53. Mógłby mi ktoś z Was doradzić na pw?
PS.Nie chcę kupować oryginalnej nikonowskiej,bo to kwota za duża dla mnie.Myślałam o YN 560 II ,za 250 zł :) pomocy :)

Robiąc zdjęcia na tle nieba zauważyłam, że niebo jest okropnie jasne natomiast "dół" ciemny. Wyczytałam informacje o filtrze połówkowym. Tylko czy kupienie takiego filtra ma sens.. Przecież ciężko będzie zawsze "odmierzyć" dokładnie w połowie. Natknęłam się na informację o filtrze cokin. Który polecacie do Canona 550d? Raczej tańszy niż droższy, ponieważ profesjonalnych zdjęć takim aparatem robić nie będę :) jestem raczej początkującym fotografem więc na początek wolę tańsze opcje by później móc zainwestować w lepszy sprzęt i "dodatki"

cześć dziewczyny, jeśli podobają wam się moje zdjęcia to służę poradą i bardzo proszę o "LUBIĘ TO" (MÓJ FANPAGE) !!!!!!!!!!! https://www.facebook.com/pages/Ma%C5%82gorzata-Wawrzy%C5%84ska-Photography/260243750805627

niezweryfikowana
Posty: 141
Ostrzeżenia: 1/5

Ja szczerze mówiąc nie jestem profesjonalistką w robieniu zdjęć ale tematem interesuję się już od dłuższego czasu.
Od roku korzystam z tej lustrzanki:
http://www.skapiec.pl/site/cat/2/comp/2231447
Została mi polecona przez znajomego, który jest profesjonalnym fotografem i jestem z niej bardzo zadowolona. Dobry sprzęt, zdjęcia wychodzą przepiękne, bardzo ostre, trochę artystyczne.
Warto jest jednak kupować w sieci ponieważ jak możecie sobie same zobaczyć w porównaniu na skąpcu ceny w różnych sklepach są bardzo różne.

Partek wrzuć jakieś zdjęcia

Też działam na tym sprzęcie i jestem bardzo zadowolona:) POLECAM!

niezweryfikowana
Posty: 122
Ostrzeżenia: 2/5

..ja polecam canona 50 d..kilka zdjęć możecie obejrzeć Tutaj zdjęcia