Obecnie rozmawiamy o:
Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

Witajcie, czy mogłybyscie mi doradzić w wyborze aparatu? Wybrałam kilka modeli , ogolnie chodzi mi o aparaciki cyfrowe, do użytku własnego, codziennego, cena 300-400 zł. Kompletnie nie znam się na aparatach, wiem tylko ,że powinno sie zwracać uwage na zoom optyczny, no ale w takiej cenie raczej nie będzie on za duży, wiem też ,że nie będzie robił rewelacyjnych zdjęć, no ale chciałabym żeby za te 400 zł robił mozliwie dobre zdjęcia jak na tą cenę. Tutaj wpisuje te które w jakis magiczny sposób tam wybrałam :D
Canon PowerShot A1300
Canon PowerShot A3200 IS
Canon PowerShot A3300 IS
Nikon Coolpix S3300
Nikon Coolpix S2600

Będę wdzięczna za pomoc, a może jeszcze jakieś inne?



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2012-11-14 13:46 przez tuliiipanek.

zweryfikowana
Posty: 2.093
Ostrzeżenia: 1/5

mam pytanie odnośnie obiektywu
jaki obiektyw w miare rozsądnej cenie do canona d 1000 zależy mi na robieniu portretów z rozmytym tłem.

Zależy Ci na jakości czy rozsądnej cenie? :)
Jeżeli chcesz szkło z AF, masz do wyboru
CANON EF 50 mm f/1.8 II - najtańsza wersja 50-tki, jakość wykonania i jakości zdjęć adekwatna do ceny. Około 400-450zł

Canon EF 50 mm F/1.4 USM - lepsze światło, ale może to 1.4 jest trochę na wyrost.

Jednak w fotografii amatorskiej zauważalnej różnicy nie będzie.

Inna alternatywa.
Kup np zwykłego manualnego Heliosa 58 mm do tego adapter aby móc przymocować do bagnetu. Koszt - niecałe 100zł.
Lub jakiś Pentacon 50mm, trochę drożej Flektogon 35mm, ale jakość nieporównywalna z 50 mm f/1.8 II

P.S.
Rozmyte tło to inaczej mała głębia ostrości, poczytaj sobie o tym.

zweryfikowana
Posty: 2.093
Ostrzeżenia: 1/5

Sacrum dzięki, czytałam o tym
tyle, że z moim obiektywem do kitu , efekt rozmycia jest żaden...chyba, że stanę bardzo blisko obiektu, a tło bedzie daleko, jednak to nie zawsze wykonalne ;p

Cytat
gajaaa
Sacrum dzięki, czytałam o tym