Obecnie rozmawiamy o:
Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

Samochód.

13 sty 2013 - 21:18:55

Ja jeździłam starym garbusem xd mam taki "fetysz" na stare samochody ;d obecnie jeżdżę hondą civic z 2005 r ale to tylko przejściowo, bo niedługo mam plan odłożyć trochę kasy i kupić forda mustanga z 65 rokuserce

Samochód.

13 sty 2013 - 21:29:40

Cytat
Zywieczdroj
Cytat
trushiit
Cytat
Zywieczdroj
Dokładnie każdy mi tu piszę żebym sobie jakiegoś grata kupiła bo i tak zaraz je porysuje , i Bóg wie co jeszcze.
To,że nie mam doświadczenia nie oznacza ,że będę jezdzić jak szalona.
Mój brat jak zdał prawo jazdy, kupił sobie samochód za 45 tyś i do tej pory nim jezdzi ( 4 lata ) a samochód wygląda naprawdę b.dobrze.

Każda ma swój gust i potrafię to uszanować.
I każdy kupuje to na co kogo stać.
Ktoś nie wyda na takie auto 20 tyś, inny bez problemu.
Gdybym mogła to kupiłabym nawet za 80 tyś z rocznika 2012, ale niestety zadowolę się starszym.


Samochód poniżej 20 tysięcy = grat? Ojej, powiało snobizmem.

Przeczytaj cały wątek , i jakie samochody mi dziewczyny polecały i dopiero się wypowiedz.
Nigdzie nie napisałam że poniżej 20 tyś to grat ale skoro mnie stać nie zamierzam jezdzić polonezem bo nie szkoda go porysować.

LOL! Poloneza porównujesz do 20 tyś?! Za taką cenę można kupić samochód z 2000 i w gorę rocznika, nie poloneza z '90...

Samochód.

13 sty 2013 - 21:37:45

mnie jakos nie przypadł do gustu !
polecam Seaty ! bo taki posiadam !
i oczywiscie nie polecam ładowac kupe kasy w 1 samochód , tak jak juz ktos tutaj wspomniał , jest do douczenia i przyzwyczajenia sie do jazdy i nie ebdzie az tak szkoda jak sie porysuje czy gdzies stuknie :/

zweryfikowana
Posty: 280
Ostrzeżenia: 1/5

Samochód.

13 sty 2013 - 21:45:21

Mi osobiscie sie nie podoba... ja tez mam audi a4 i jestem bardzo zadowolona autka dobre dobry silnik ;;)

Samochód.

13 sty 2013 - 21:49:34

bardzo mi się też podobają te volkswageny, najbardziej kremowy cabrio

Samochód.