Obecnie rozmawiamy o:
Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

szczurki

06 sty 2013 - 16:44:03

Od lat marzy mi się szczurek. Dużo czytałam przez parę lat i nie jest to nagła zachcianka. Miałam też okazję opiekować się jednym przez pare dni i się zakochałam. :)
Nie możemy mieć np. kota, bo brat ma straszną alergię. Ojca gryzonie nieco brzydzą, a mama ma uraz z dzieciństwa (co prawda do myszy), bo mieszkała na wsi i nie raz budziła się z jakąś myszką w łóżku.;p Jestem w 2kl technikum, więc szybko się od rodziców nie wyprowadzę. Wiem, że to duży obowiązek, ale mam świadomość, że mama po ogoniastym nie będzie sprzątać i jak każdemu zwierzątku trzeba mu poświęcić czas. W grę by wchodziły jak już 2 zwierzątka, bo w przypadku szczurków lepiej nie zostawiać jednego samego.
Nic na siłę, ale myślicie, że dałoby się ich jakoś przekonać? Głównie chodzi o mamę, bo taty i tak raczej nie ma w domu i nie musiałby na niego patrzeć.;) Można spróbować, najwyżej poczekam aż wyjdę na swoje.



Zmieniany 2 raz(y). Ostatnia zmiana 2013-01-06 16:46 przez puudi.

szczurki

06 sty 2013 - 16:48:27

Brat mojego męża postawił rodziców przed faktem dokonanym, jego narzeczona zaraziła go miłością do szczurków i pewnego dnia szczurek pojawił się w domu ;) Teraz rodzice męża też pokochali szczurki. Ale ja niekoniecznie polecam takie działanie, bo jeśli mama mimo wszystko nie da się przekonać? Przecież nie wyrzucisz. Chyba tylko rozmowa z rodzicami :)

szczurki

06 sty 2013 - 16:49:23

ja mam szczura i mogę jak najbardziej polecić to zwierze, miałam też królika ale nie ma porównania, u szczurka nie trzeba tak często sprzątać w nocy (przynajmniej mój) jest cichutki, nie śmierdzi, nie gryzie , jak dla mnie ideał ;)

zweryfikowana
Posty: 475
Ostrzeżenia: 1/5

szczurki

06 sty 2013 - 16:49:30