Obecnie rozmawiamy o:

sklep detailingowy

gorący temat

transportery taśmowe

20 minut temu

sprawdzony stomatolog

24 minut temu

kosmetyki samochodowe

godzinę temu

dresy na ulice

godzinę temu

Studia online

godzinę temu

Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

Pochwalcie sie swoim hobby

06 sty 2013 - 12:21:13

moim hobby jest "pożeranie" książek oraz fotografia, którą zajmuję się bardzo długo i obecnie jestem na studiach fotograficznych :)

Pochwalcie sie swoim hobby

06 sty 2013 - 12:22:12

olixxx samotna w jakim sensie? nie masz chlopaka, czy ogolnie przyjaciol czy jakichs bliskich ludzi? moze pasja nie jest najwazniejsza, ale wydaje mi sie ze bardzo wazna, bo wtedy czlowiek jest kims wartosciowym i ma czym zajmowac sie w wolnych chwilach.. ja mam duzo pomyslow, ale niestety wiele z nich jest drogich a mnie nie stac :( dlatego szukam czegos ciekawego, ale w co nie musze wkladac duzo pieniedzy:)

Pochwalcie sie swoim hobby

06 sty 2013 - 12:22:58

uwielbiam siatkowke :) ogladac, do gry jakos nie nadaje sie,kiedys ogladalam kazdy mecz Skry - teraz gdy mi czas na to pozwoli :)
robie bizuterie, odstresowuje mnie to :)
w niedalekiej przyszlosci chcialabym sie nauczyc robic na drutach(pierwsze lekcje juz za mna) i szyc

Pochwalcie sie swoim hobby

06 sty 2013 - 12:23:33

A ja uwielbiam tańczyć salsę ;) dobrą książkę, ruszać się, chodzić po górach i pić dobrą kawę :)

Pochwalcie sie swoim hobby

06 sty 2013 - 12:24:58

JA OD MAŁEGO LUBIE TAŃCZYC DOBRE NA NERWY.MALOWAC TAKIE RZECZY ZWIĄZANE ZE SZTUKĄ.LECZ BRAK KASY OGRANICZA BY SIE SPEŁNIAC.TAKA POLSKA:(

Pochwalcie sie swoim hobby

06 sty 2013 - 12:29:10

a moim hobby jest tematyka kosmetyków i gotowanie :) prowadzę bloga i lubię tak spędzać czas :)

a powiedzcie mi czy tylko mi się tak wydaje czy jest taki stereotyp, że jeżeli ktoś interesuje się kosmetykami, lubi je testować i dzielić się swoją opinią z innymi, to są to płytkie zainteresowania ?
bo ja mam takie wrażenie, niestety