Obecnie rozmawiamy o:
Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

Pochwalcie sie swoim hobby

06 sty 2013 - 12:21:13

moim hobby jest "pożeranie" książek oraz fotografia, którą zajmuję się bardzo długo i obecnie jestem na studiach fotograficznych :)

Pochwalcie sie swoim hobby

06 sty 2013 - 12:22:12

olixxx samotna w jakim sensie? nie masz chlopaka, czy ogolnie przyjaciol czy jakichs bliskich ludzi? moze pasja nie jest najwazniejsza, ale wydaje mi sie ze bardzo wazna, bo wtedy czlowiek jest kims wartosciowym i ma czym zajmowac sie w wolnych chwilach.. ja mam duzo pomyslow, ale niestety wiele z nich jest drogich a mnie nie stac :( dlatego szukam czegos ciekawego, ale w co nie musze wkladac duzo pieniedzy:)

Pochwalcie sie swoim hobby

06 sty 2013 - 12:22:58

uwielbiam siatkowke :) ogladac, do gry jakos nie nadaje sie,kiedys ogladalam kazdy mecz Skry - teraz gdy mi czas na to pozwoli :)
robie bizuterie, odstresowuje mnie to :)
w niedalekiej przyszlosci chcialabym sie nauczyc robic na drutach(pierwsze lekcje juz za mna) i szyc

Pochwalcie sie swoim hobby

06 sty 2013 - 12:23:33

A ja uwielbiam tańczyć salsę ;) dobrą książkę, ruszać się, chodzić po górach i pić dobrą kawę :)

Pochwalcie sie swoim hobby

06 sty 2013 - 12:24:58

JA OD MAŁEGO LUBIE TAŃCZYC DOBRE NA NERWY.MALOWAC TAKIE RZECZY ZWIĄZANE ZE SZTUKĄ.LECZ BRAK KASY OGRANICZA BY SIE SPEŁNIAC.TAKA POLSKA:(

Pochwalcie sie swoim hobby

06 sty 2013 - 12:29:10

a moim hobby jest tematyka kosmetyków i gotowanie :) prowadzę bloga i lubię tak spędzać czas :)

a powiedzcie mi czy tylko mi się tak wydaje czy jest taki stereotyp, że jeżeli ktoś interesuje się kosmetykami, lubi je testować i dzielić się swoją opinią z innymi, to są to płytkie zainteresowania ?
bo ja mam takie wrażenie, niestety

Pochwalcie sie swoim hobby

06 sty 2013 - 12:31:14

ja lubię robić coś z niczego czyli takie małe diy, tematyka projektów to dekoracja domu zapraszam na mojego bloga na szafie blogi.szafa.pl/j_ulka