Obecnie rozmawiamy o:

szkoła nauki jazdy

gorący temat

Prostowanie włosów

godzinę temu

hurtownia elektryczna

wczoraj o 22:38

Angielski

wczoraj o 19:33

Otwarcie własnego biznesu

wczoraj o 18:57

Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

dzikie wrzaski dzieciaka

14 gru 2014 - 13:17:19

Hej laski. Mam problem, albo właściwie nie koniecznie ja. Piętro niżej mieszka rodzina z małym dzieckiem takim około rocznym może chyba zaczyna chodzić, z resztą nie wiem ile może mieć lat nie znam się na dzieciach. Problem jest w tym że to dziecko ryczy cały dzień, i to nie jest taki wiecie płacz jak niemowle płacze bo jest głodne/zmęczone/ znudzone. Ten dzieciak wrzeszczy jak obdzierany ze skóry, poza tym ciągle są tam awantury i ciągle słychać wrzaski starego. Tej kobiety (matki) dziecka praktycznie nie słychać. Czasem wraz z moimi rodzicami zastanawiamy się czy rzeczywiście nie zgłosić tego gdzieś do opieki społecznej, bo taka sytuacja jest już naprawdę nie do zniesienia. Co wy o tym sadzicie? Skoro ten ojciec jest taki porywczy może ona katuje tego dzieciaka. Nie wiem co o tym sądzić i na prawdę mam już dość słuchania tych ciągłym wrzasków.

dzikie wrzaski dzieciaka

14 gru 2014 - 13:21:16

Obawiam się, że też nie wiem co się dzieje u Twoich sąsiadów :D
Ale jak faktycznie słychać u Ciebie hałas z ich mieszkania to należy wzywać policję.

dzikie wrzaski dzieciaka

14 gru 2014 - 13:27:02

Ja bym to opiece zglosila.nie wiadomo co sie tam dzieje.

dzikie wrzaski dzieciaka

14 gru 2014 - 13:33:11

wiecie, moze przesadzam, może po prostu dzieciak jest rozdarty i już. Ale z drugiej strony potrafi drzec sie po 15 - 20 minut bez przerwy z 20 razy w ciągu dnia.

dzikie wrzaski dzieciaka

14 gru 2014 - 13:38:54

O, to tak jak mój w tym wieku. Jak przeszkadza Ci hałas to wzywaj policję, jeśli faktycznie coś tam się dzieje to zajmą się sytuacją. Nie wiem za bardzo jaką inną opcję widzisz ;)