Obecnie rozmawiamy o:
Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

Prezent na babyshower

14 sty 2014 - 18:37:43

dostałam zaproszenie na baby shower do koleżanki. no wiecie coś jakby wieczór panieński przed porodem, no i mam pytanie do tych kobietek, co brały udział w czymś podobnym lub organizowały. co można by kupić dla maluszka, co by się mogło przydać mamie czy dziecku, bo nie mam doświadczenia w takiej tematyce. no i czy przy okazji kupić coś dla mamy czy tylko dla dziecka? z góry dzięki za jakieś pomysły;)

Prezent na babyshower

14 sty 2014 - 18:40:28

Ja uwazam, ze wszelkie spioszki, sliniaczki, skarpetki, czapeczki, body jak najbardziej sie przydadza

Prezent na babyshower

14 sty 2014 - 18:42:38

pieluch nigdy za wiele ;-D

Prezent na babyshower

14 sty 2014 - 18:44:12

nienawidze amerykanizacji .... jakby polskich tradycji nie było... to święto kojarzy mi się z żebraniem o prezent...
przyda się wszystko kupiłabym śpiochy ...

Prezent na babyshower

14 sty 2014 - 18:47:43

Właściwie to wszystko jedno, ale moim zdaniem kupuje się rzeczy dla dziecka. Smoczki, butelki, porządna torba na wyjścia z dzieckiem, kocyki, ręczniki, pamprersy dla dziecka w różnym rozmiarze, etc.

W Pepco jest wielki wybór, sama miałam probem postawiłam na kocyk trzymany przez świnkę łapkami z rzepami. Fajny pomysł, a kocyk zawsze się przyda :)

Prezent na babyshower

14 sty 2014 - 18:49:50

Pierwsze słysze o takim zwyczaju jak 'baby shower' o.O
Jeśli chodzi o prezenty dla dziecka to nie powinno być problemu, wyprawka w postaci ciuszków, czy jakiś kubek, kocyk itp, wystarczy zajrzec do sklepu typowo dla maluchów i na pewno coś interesującego wpadnie Ci w oko.

Prezent na babyshower

14 sty 2014 - 18:51:22

Cytat
incognito82
nienawidze amerykanizacji .... jakby polskich tradycji nie było... to święto kojarzy mi się z żebraniem o prezent...
przyda się wszystko kupiłabym śpiochy ...
Ale to fajny pomysł moim zdaniem ;) teraz każda impreza to żebranie o prezent