Obecnie rozmawiamy o:

Biznes

gorący temat

obraz na płótnie

13 minut temu

Dom czy mieszkanie

godzinę temu

Meble na wymiar Warszawa

dzisiaj o 7:42

Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

ciąża 18 lat

30 wrz 2012 - 10:59:30

homopogaevkilo mając dziecko nauczyłam się lepszej organizacji własnego czasu, mam większą motywację do wszystkiego i...nauczyłam się cierpliwości :D

Cytat
effiaczek
z biologicznego punktu widzenia ciąża w wieku 18lat to największe prawdopodobieństwo że dziecko urodzi się zdrowe. ja mam 20lat, dziecko planuję od 1,5roku i wcale nie uważam że sobie nie poradzę. studiuję, pracuję, a mimo to chcę mieć dziecko. to tylko kwestia nastawienia i dojrzałości. i oczywiście tego, czy można liczyć na swojego partnera i jakie uczucie Was łączy.

I jeszcze tego czy ma kto Ci pomóc przy maluszku, nie czarujmy się jeżeli chcesz pracować i uczyć się dalej, musisz mieć jakąś pomoc.



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2012-09-30 11:02 przez Evans18.

ciąża 18 lat

30 wrz 2012 - 11:01:37

dla mnie ciaza to tez najgorszy okres mojego zycia bo moj partner majac rowniez 21 lat nie wiedzial czy chce ze mna byc czy nie i proponowal aborcje
Zylam w ciaglym strachu ze odejdzie a ja nie dam sobie rady... Bardzo duzo emocji i lez, ale tez pretensji, raniacych slow, ktorych chyba nigdy nie zapomne
Mimo ze wszytsko sie ulozylo bo syn ma juz 4 lata a my od ponad roku jestesmy malzenstwem I tak nigdy tego nie zapomne i boje sie zajsc w ciaze

zweryfikowana
Posty: 2.412
Ostrzeżenia: 1/5

ciąża 18 lat

30 wrz 2012 - 11:03:09

ja jak mialam te 18 tez chcialam ale po kilku miesiacach mi przeszlo xD teraz mam 23 i jak pomysle, ze moglabym byc teraz w ciazy masakra