Obecnie rozmawiamy o:

hurtownia elektryczna

wczoraj o 22:38

szkoła nauki jazdy

wczoraj o 22:37

Angielski

wczoraj o 19:33

Otwarcie własnego biznesu

wczoraj o 18:57

transport i spedycja

wczoraj o 15:01

Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

ciaza w wieku 20 lat?

06 kwi 2012 - 13:49:09

Cytat
Hooney_M
Ja zaszłam w ciążę mając 18 lat.

Do tych które zaraz zaczną najeżdżać,że jestem tępą kura domową,która do niczego w życiu nie dojdzie:
Mam własny dom,studiuję,pracuję i radzimy sobie z mężem bez niczyjej pomocy. Co prawda mamy kredyt na głowie,ale jestem dumna z tego,że w tak młodym wieku tak świetnie sobie poradziłam.
Wolę to niż siedzieć na garnuszku u rodziców do 30-stki...

Podpisuje sie pod tym,
ja mam lat 21 i jestem w drugiej ciazy.
Pierwszego synka urodzilam majac 16 lat. Od samego poczatku jestesmy samodzieli, nikt nam nie pomaga, nie daje nawet złotowki.
Rowniez studiuje i pracowałam do momentu zajscia w ciaze:)

ciaza w wieku 20 lat?

06 kwi 2012 - 13:49:21

Ponadto chciałam zaznaczyć, że uprawianie sexu zawsze niesie za sobą ewentualną ciążę. Jeśli ktoś jest na tyle dojrzały albo głupi to zależy, żeby się kochać. To powinien również z pełną odpowiedzialnością zająć się wychowaniem Swojego dziecka. No i przede wszystkim kochać się z facetem, z którym ciąża nie będzie tragedią a darem.

ciaza w wieku 20 lat?

06 kwi 2012 - 13:51:58

Cytat
Endorfina18
nie widze w tym nic złego :) lepiej 20 niż 30 !

a ja uważam odwrotnie, lepiej 30 niż 20

ciaza w wieku 20 lat?

06 kwi 2012 - 13:52:53

Jeju, ja to bym coś napisała, ale się powstrzymam, bo jeszcze moja siostrzyczka zobaczy... ;]

ciaza w wieku 20 lat?

06 kwi 2012 - 14:05:14

Cytat
extrashopping