Obecnie rozmawiamy o:
Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki

Hybrydy SEMILAC opinie

7.04 o 12:10

CETAPHIL opinie

23.03 o 21:31

Maść na blizny?

23.10 o 13:27

Jak zrobić loki?

24.02 o 23:39

Aktywne użytkowniczki

zweryfikowana
Posty: 532
Ostrzeżenia: 1/5

przekonać do dziecka??

05 maj 2011 - 15:23:55

sam musi chcieć i powie Ci kiedy będzie gotowy i czy w ogóle chce. U mnie jest na odwrót mój A. co raz częściej gada o dzieciach, jak ogląda jakiś film gdzie jest bejbik to aż mu się oczy błyszczą i chodzi za mną i gada że już by chciał. Ja w sumie tez już bym chciała, ale patrząc na to że jeszcze studiuję, nie mam pracy odpowiedniej to mu mówie póki co że jeszcze trochę, żeby choć skończyła studia i znalzła jakąś prace. Jak kocha to poczeka:) I Ty tez poczekaj nie ma co zmuszac do bycia rodzicem:)

przekonać do dziecka??

05 maj 2011 - 15:23:56

ja mam Ł i bardzo byśmy oboje chcieli, niestety finanse..

przekonać do dziecka??

05 maj 2011 - 15:24:32

Haha to ja mam inny problem mnie mój zachęca do tego abym wkońcu była w ciąży :D
Mam 21l w sumie chciałabym ale kasowo nie damy rady chwilowo....

przekonać do dziecka??

05 maj 2011 - 15:25:10

moim zdaniem nic na sile, za jakis czas pewnie sam sie zgodzi ;)

przekonać do dziecka??

05 maj 2011 - 15:25:29

Cytat
cihuutka
Haha to ja mam inny problem mnie mój zachęca do tego abym wkońcu była w ciąży :D
Mam 21l w sumie chciałabym ale kasowo nie damy rady chwilowo....

wymianka xD haha

przekonać do dziecka??

05 maj 2011 - 15:27:38

musicie być obydwoje gotowi. niestety musisz uszanować jego decyzję nawet jesli bardzo chcesz dziecka

zweryfikowana
Posty: 1.019
Ostrzeżenia: 1/5

przekonać do dziecka??

05 maj 2011 - 15:31:41

Jezeli nie chce, to nie masz prawa Go zmuszać.
To, że Ty jesteś gotowa i uważasz, że On też jest, nie oznacza, że rzeczywiście jest.

przekonać do dziecka??

05 maj 2011 - 15:33:55

Cytat
patoolkaXD
Jezeli nie chce, to nie masz prawa Go zmuszać.