Obecnie rozmawiamy o:
Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

niezweryfikowana
Posty: 21
Ostrzeżenia: 3/5

Przepisy na obiad

15 lut 2016 - 15:36:27

Z racji tego, że w tym roku wybieram się na studia (o ile podołam z maturą), postanowiłam zacząć kompletować przepisy na obiad. Liczę na Wasze rady i pomysły! :) Oczywiście będę wdzięczna za sprawdzone przepisy na niezbyt skomplikowane dania, jestem baaardzo początkującą "kucharką" gotuje

niezweryfikowana
Posty: 12
Ostrzeżenia: 5/5

Przepisy na obiad

15 lut 2016 - 17:17:32

Ja ci mogę polecić fajny przepis na pieczone ziemniaczki - <moderacja> Jak już ci się znudzą te gotowane i frytki to jest to znakomita alternatywa.



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2016-02-16 10:30 przez moderator.

zweryfikowana
Posty: 76
Ostrzeżenia: 2/5

Przepisy na obiad

19 lut 2017 - 19:45:37

Ale po co kompletować? jak przecież możesz zawsze wejść na tę stronę http://panipanidomu.pl/ i znajdziesz smaczny przepis na obiad.

Przepisy na obiad

24 lis 2020 - 09:46:59

zawsze możesz pokusić się o kociołek żeliwny taki jak tutaj: kociołek żeliwny w którym można przygotować rozmaite potrawy. Świetna sprawa kuchnia letnie. Jeśli tylko macie warunki to urządzacie taką,kuchnię Szczerze polecam!!!

niezweryfikowana
Posty: 16
Ostrzeżenia: 1/5

Przepisy na obiad

27 sty 2021 - 13:16:43

Czy zastanawiałaś się może w jaki sposób spędzić wolny czas ze znajomymi i jeszcze do tego się najeść? Jak dla mnie najlepszym i udanym pomysłem jest kupno grilla ogrodowego ze strony Gotowanie na powietrzu.pl . Strona nie tylko ukazuje produkty z najwyższej półki, ale też sprawia że możemy się cieszyć dosyć fajnymi pomysłami. Zobacz i przekonaj się sama :D

niezweryfikowana
Posty: 24
Ostrzeżenia: 2/5

Przepisy na obiad

06 kwi 2021 - 19:02:16

Przepisy to jedno, ale jeszcze trzeba je na czymś wykonać. Dla zdrowotności polecałabym to robić w dobrej jakości garnku, w moim modelu od PrymusAGD właściwie codziennie pichcę sobie coś fit