Obecnie rozmawiamy o:

sklep detailingowy

gorący temat

transportery taśmowe

14 minut temu

sprawdzony stomatolog

18 minut temu

kosmetyki samochodowe

godzinę temu

dresy na ulice

godzinę temu

Studia online

godzinę temu

Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

niezweryfikowana
Posty: 21
Ostrzeżenia: 3/5

Przepisy na obiad

15 lut 2016 - 15:36:27

Z racji tego, że w tym roku wybieram się na studia (o ile podołam z maturą), postanowiłam zacząć kompletować przepisy na obiad. Liczę na Wasze rady i pomysły! :) Oczywiście będę wdzięczna za sprawdzone przepisy na niezbyt skomplikowane dania, jestem baaardzo początkującą "kucharką" gotuje

niezweryfikowana
Posty: 12
Ostrzeżenia: 5/5

Przepisy na obiad

15 lut 2016 - 17:17:32

Ja ci mogę polecić fajny przepis na pieczone ziemniaczki - <moderacja> Jak już ci się znudzą te gotowane i frytki to jest to znakomita alternatywa.



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2016-02-16 10:30 przez moderator.

zweryfikowana
Posty: 76
Ostrzeżenia: 2/5

Przepisy na obiad

19 lut 2017 - 19:45:37

Ale po co kompletować? jak przecież możesz zawsze wejść na tę stronę http://panipanidomu.pl/ i znajdziesz smaczny przepis na obiad.

Przepisy na obiad

24 lis 2020 - 09:46:59

zawsze możesz pokusić się o kociołek żeliwny taki jak tutaj: kociołek żeliwny w którym można przygotować rozmaite potrawy. Świetna sprawa kuchnia letnie. Jeśli tylko macie warunki to urządzacie taką,kuchnię Szczerze polecam!!!

niezweryfikowana
Posty: 16
Ostrzeżenia: 1/5

Przepisy na obiad

27 sty 2021 - 13:16:43

Czy zastanawiałaś się może w jaki sposób spędzić wolny czas ze znajomymi i jeszcze do tego się najeść? Jak dla mnie najlepszym i udanym pomysłem jest kupno grilla ogrodowego ze strony Gotowanie na powietrzu.pl . Strona nie tylko ukazuje produkty z najwyższej półki, ale też sprawia że możemy się cieszyć dosyć fajnymi pomysłami. Zobacz i przekonaj się sama :D

niezweryfikowana
Posty: 24
Ostrzeżenia: 2/5

Przepisy na obiad

06 kwi 2021 - 19:02:16