Obecnie rozmawiamy o:

Zapalenie pęcherza

42 minut temu

transportery taśmowe

dzisiaj o 9:45

sprawdzony stomatolog

dzisiaj o 9:41

sklep detailingowy

dzisiaj o 9:17

kosmetyki samochodowe

dzisiaj o 8:33

Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

2 śniadanie do pracy :)

07 paź 2012 - 21:13:08

MAROX
Wiesz kolego na budowie musi być kotś kto zarządza pracownikami i właśnie taką funkcję pełnię, jestem inżynierem budowy, niedługo będę kierownikiem
a budowa to nie tylko kładzenie glazury czy szpachlowanie to też instalacje, wentylacja, no i lanie betonu całymi megatonami.
No ale skąd możesz o tym wiedzieć :P


Dzięki dziewczyny fajne pomysły macie!! właśnie tworzę sobię spis przepisów na śniadanie i lunch, będę miała do wyboru do koloru w zależności od tego co znajdę w lodówce :)



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2012-10-07 21:15 przez j_ulka.

zweryfikowana
Posty: 2.888
Ostrzeżenia: 2/5

2 śniadanie do pracy :)

07 paź 2012 - 21:13:20

Cytat
fushigi
Mam troche mobilizacji i wywalam jutro wszystkie zupki i gorące kubki :)

No to się cieszę!

Powiem Wam szczerze, że jedząc zdrowo + niewiele ćwiczeń (bardzo nieregularnie, mam problemy z kręgosłupem i muszę się oszczędzać) przez 8 miesięcy schudłam 12 kg - to chyba niezły wynik, co? :)
No i już od dawna zamierzam założyć bloga z łatwo dostępnymi przepisami na dietetyczne potrawy :)

Ale jakoś ciągle nie mam odwagi ;)



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2012-10-07 21:17 przez abotak.

2 śniadanie do pracy :)

07 paź 2012 - 21:17:04

Cytat
abotak
Cytat
fushigi
Mam troche mobilizacji i wywalam jutro wszystkie zupki i gorące kubki :)

No to się cieszę!

Powiem Wam szczerze, że jedząc zdrowo + niewiele ćwiczeń (bardzo nieregularnie, mam problemy z kręgosłupem i muszę się oszczędzać) przez 8 miesięcy schudłam 12 kg - to chyba niezły wynik, co? :)

jasne że tak!!!
ja od lutego do lipca czyli 6 miesięcy schudłam 7,5kg ;) teraz utrzymuję wagę ;)

2 śniadanie do pracy :)

07 paź 2012 - 21:18:18