Obecnie rozmawiamy o:

Znudzenie seksem

godzinę temu

Operacja zaćmy Czechy

dzisiaj o 14:27

medycyna estetyczna

dzisiaj o 14:23

Salon brafittingu

dzisiaj o 13:39

Facet co robic?

dzisiaj o 12:10

Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

Ja jednak wolę buszować w ciucholandach, bo za małe pieniądze znajduję dobre jakościowo rzeczy. Nie chciało by mi się tak ryzykować.

No nieźle dziewczyny :) Ten strój jest piękny ! :D

Zajebisty komplecik MGR!!!!



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2016-03-03 08:51 przez pov20.

zamawiam wiekszosc rzeczy z alieexpress od 4 lat i tylko 2 razy się rozczarowałąm, ale ja jestem stara wyga i mam oko do ich ciuchów, dlatego rzadko sie mylę, lubie robić tam zakupy, w tej chwili czekam na kamizelke, długie futerko, air maxy dla mojej córki, zegarek g-shock i bieliznę :)

więcej minusików poproszę hahaha zazdrosne pindy :D



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2016-12-05 18:59 przez XxAtmospherexX.

szkoda by mi było pieniędzy wydawać na taki chiński badziew idea
nie ma to jak pójść do sklepu ,przymierzyć i kupić....nawet można reklamację lub zwrot zrobić i odzyskać kasę.
A ten cały alie....to nie dość że szmatki tandetne to jeszcze płacić w dolarach
ściana

zweryfikowana
Posty: 994
Ostrzeżenia: 1/5

Ja się nie nadziałam tam ani razu a to dla tego, ze zanim coś kupię patrze po opiniach ale takich gdzie są już zdjęcia z danego produktu, ktoś wrzucił fotkę jak to wygląda.

Zamawiałam tam sukienkę ślubną i przyszła piękna, b dobrej jakości.

Wiele ubrań dla dzieci jest dobrej jakości.

Ubrania dla kobiet trzeba mocno się naszukać, żeby coś było znośne.

Ja się nie nadziałam tam ani razu a to dla tego, ze zanim coś kupię patrze po opiniach ale takich gdzie są już zdjęcia z danego produktu, ktoś wrzucił fotkę jak to wygląda.

Zamawiałam tam sukienkę ślubną i przyszła piękna, b dobrej jakości.

Wiele ubrań dla dzieci jest dobrej jakości.

Ubrania dla kobiet trzeba mocno się naszukać, żeby coś było znośne.



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2016-05-13 08:13 przez gosska333.

Zdarzałyło mi się raz kupić przedmiot dżapan stajl (pisownia celowa) na Allegro, i to mi wystarczyłom żeby na Ali już nawet nie próbować. Znam opinie, znam stronę "niezgodność produktu z opisem" na fejsie. Dziękuję, nie kupię, żeby nawet nie wiem jak fajnie przedmiot wyglądał na zdjęciach.

niezweryfikowana
Posty: 8
Ostrzeżenia: 3/5

Ja zamawiałam kilka sukienek i były raczej podobne, ale też nie w stu procentach takie, jak na zdjęciach. No i były dosyć krótkie, na co warto zwrócić uwagę zamawiając z Chin. Mam jeszcze etui na telefon, ale szybko się wytarło.

niezweryfikowana
Posty: 81
Ostrzeżenia: 1/5

wiecie co, zamawiając z Ali za każdym razem spodziewam się, że będę żałować, ale dzięki feedbackom ze zdjęciami ryzyko jest mniejsze. teraz większość produktów jest taka, jak się spodziewam :)

Na szczęście są te feedbacki, ale one często też są przekłamane, robione na pokaz.

jeśli chodzi o ciuchy to KONIECZNIE trzeba zmierzyć swoje wymiary, nie sugerować się 'taki rozmiar nosze to taki zamawiam' ponieważ później może się okazać, iż niestety coś jest za małe lub za duże. ;c

Ja ciągle zamawiam na Ali i nacięłam się tylko raz. Zamówiłam piękne, koronkowe stopki do balerinek a otrzymałam zwykłe skarpetki kabaretki. A poza tym to wszystko było prawie tak ładne jak na zdjęciach.

No można się naciąć ale ceny są super. Za takie ceny to jest git

ja też coś mam dla Was, wylicytowane za 0.01 dolara ale dałam się nabrać bo po zakupie okazało się że wysyłka 6,99 ;( Rozmiar XL ale oczywiście wypada na S/M



zweryfikowana
Posty: 2.982
Ostrzeżenia: 2/5

triangl bikini moje zdjęcia



Przykro nam, ale tylko zarejestrowane osoby mogą pisać na tym forum.

następna dyskusja:

Bluzka z koronką hot or not?