gorący temat
godzinę temu
godzinę temu
dzisiaj o 15:01
Catering - Warszawa i okolice - co polecacie?
dzisiaj o 14:15
Kredyt/chwilówka-pomóżcie proszę
dzisiaj o 14:02
Opinie o vericaust- sposoby na kurzajkę! Helpp!
7.11 o 21:08
NAJLEPSZE HORRORY KTÓRE OGLĄDAŁYŚCIE
22.04 o 22:04
9.07 o 2:34
Naturhouse opinie- korzystałyście?
22.11 o 10:12
Najpiękniejsze smutne piosenki
8.08 o 11:52
Ciekawe, wciągające, na okrągło
Ciekawe, wciągające, na okrągło
Na Wspólnej
Smerfy - ten nowy film co jest w kinach
Uprowadzenie Agaty
Ciekawe, wciągające, na okrągło
Oj, sporo tego jest . Na pewno stare, dobre, polskie komedie – Seksmisja, Vabank, Kingsajz. One nigdy się nie nudzą. Z seriali lubię wracać do starszych odcinków Usta Usta. Wciągnęły mnie
Ciekawe, wciągające, na okrągło
"Jak poznałem waszą matke" serial niesamowicie wciaga a podobny jest troche do "przyjaciol" ale humor jest lepszy i cala paczka przyjaciol jest jak dla mnie ciekawsza goraco polecam, juz maja 6 sezonow a jeszcze dwa planuja, poza tym to tez polecam rozowe lata 70
Ciekawe, wciągające, na okrągło
Na okrągło może nie.. film zazwyczaj oglądam tylko raz ale te które mnie urzekły ostatnio to : Horrible bosses - boska komedia !! poza tym Incepcja , i Wyspa tajemnic - fajny film i niespodziewane zakończenie które w sumie każdy może interpretować na swój sposób na prawde filmik wart polecenia to takie 3 z tych które oglądałam ostatnio
Ciekawe, wciągające, na okrągło
mnie z kolei tylko mamma mia! w głowie . mimo, że to musical, spodobał mi się od pierwszego obejrzenia . feria barw, muzyka, cudo . w picture box enki wyczaiłam, że jest i nie ma dnia, żebym nie obejrzała piosenek abby w wykonaniu meryl
Ciekawe, wciągające, na okrągło
nie lubie ogladac kilka razy tego samego. ale mam 3 wyjatki
2filmy - titanic, dzien swira.
i serial - seks w wielkim miescie ;]
Ciekawe, wciągające, na okrągło
kevin sam w domu i w nowym yorku nigdy mi sie nie znudzi, za każdym razem wyje ze śmiechu
Ciekawe, wciągające, na okrągło
* z filmów mogę nawet codziennie oglądać "Pamiętnik" który zawsze mnie wzrusza, "Wredne dziewczyny", "Eurotrip" i "Czas surferów" na rozluźnienie idealne aaa.. i jeszcze "Kevin sam w domu" i "Kevin sam w Nowym Jorku" widziałam chyba po 40 razy ale kocham!
* z seriali "Czas honoru" mimo tych wszystkich błędów, które krytycy wytykają serialowi, to ja go i tak strasznie lubię (szczególnie patrzeć na Antka Pawlickiego ), "Veronica Mars" i "The O.C"
*z bajek kocham obie części Madagaskaru i wszystkie części Epoki lodowcowej.. chyba nigdy mi się nie znudzą
*no i już naprawdę 50 razy dziennie mogę oglądać niektóre skecze kabaretowe, np: Limo -"dres i anioł", Neo-Nówka "niebo" i ostatni ulubieniec, przy którym dosłownie płaczę ze śmiechu Paranienormalni "jacek balcerzak"
Zmieniany 2 raz(y). Ostatnia zmiana 2011-08-22 16:45 przez freshly.
Ciekawe, wciągające, na okrągło
zbuntowany aniol, triumf milosci, MAGDA M - mogłabym ogladac non stop, szpilki na giewoncie, zaklinacz duchow saga zmierzch pamietnik, i wszystkie filmy na podstawie powiesci SPARKSA
Ciekawe, wciągające, na okrągło
mnóstwo, mnóstwo, mnóstwo na pierwszym miejscu to własnie miłość. mogłabym bez końca oglądać, z seriali seks w wielkim mieście obowiązkowo, z bajek shrek i pokręconego jeża jerzego, ma być w vod enki, więc będę wałkować na okrągło
Ciekawe, wciągające, na okrągło
a ja kocham przepis na życie!!!! nie oglądałam 1 sezonu jak leciał normalnie, ale teraz oglądam powtórki iwczoraj jak Szyc walnął tego kolesia co chciał Mańce coś tam w samochodzie zrobić to aż mi się ciepło w brzuchu zrobiłO
gdzie takich facetów suzkać.... takie rzeczy to chyba tylko w filmach..
Ciekawe, wciągające, na okrągło
Z seriali "Lie to me", "Damages" ;>
I oczywiście "Pingwiny z Madagascaru"
Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2011-08-24 10:17 przez monija21.