Obecnie rozmawiamy o:
Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

Trudne decyzje , problemy w związku

03 maj 2017 - 16:51:26

Pisze , by sie troche doradzić lub moze nie tyle doradzić co poznać Wasza opinie i punkt widzenia odnośnie całej sprawy . A sprawa wyglada tak: Jestem z facetem 6 lat . Jest to moj drugi związek , a wiec nie mam tez doświadczenia w tej kwestii ,ani porównania. Jak to zazwyczaj bywa z biegiem lat związek nie wyglada tak jak wyglądał na początku, sporo kłótni, nie umiemy sie soba cieszyć , nie spędzamy ze soba zbyt duzo czasu. On duzo pracuje , a wieczorem jedynym zajęciem jest oglądanie telewizji. Brak okazywania uczuć , z jego strony czuje jakby to było czasem poprostu wymuszone , albo raczej z przyzwyczajenia. Mieszkamy razem kilka lat , a mieszkanie razem wyglada to raczej na zasadzie relacji kolega - kolezanka . Nie sypiamy ze soba od kilku lat praktycznie wcale , jest to moze kilka razy na rok... i juz właściwie przestałam w ogole miec na to ochote. Przez kłótnie zniechęcił mnie do siebie , do takiego stopnia ze doszłam ostatnio do wniosku , ze na t chwile nie jest on mezczyzna z którym chciałabym wziac ślub czy miec dzieci , bo nie cieszy mnie ten związek . I nie wiem czy to normalne , czy to kwestia rutyny i długości związku .I to nie jest tak ze ja nie probowalam rozmawiać , bo probowalam mnóstwo razy , i kończyło sie to oczywiscie przepraszaniem i obietnicami. Do tego dochodzi sprawa mojego pierwszego , znacznie krótszego związku , pierwszej miłości , kogoś w kim zakochana byłam jak w nikim innym nigdy dotąd , niestety ten ktos mnie zranił i zostawil, ale w myślach pozostał. Przez kilka lat nie mieliśmy ze soba kontaktu , wyjechal , był z inna dziewczyna , w myślach miałam go nadal , czasem mi sie śnił , nigdy tak na prawdę nie przestałam o nim myslec. I po 5 latach nagle do mnie napisał , co bardzo mnie zdziwiło, zaczęliśmy w miare regularnie pisać , i tak piszemy juz od roku . Chciał przyjechać , spotkac sie , i pisz