Obecnie rozmawiamy o:
Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

Bogaty, wykstałcony facet, biedna ja

28 kwi 2015 - 21:12:35

Cześć dziewczyny!

Piszę, żeby się was poradzić, chciałabym szczerej opinii na temat swojej obecnej sytuacji w relacjach damsko-męskiej, a wiem, że w tej kwestii można zawsze na was liczyć.

Mam 23 lata. Spotykam się z chłopakiem, który studiuje medycynę, jest bogaty, obyty, ma mnóstwo zainteresowań (drogich) i wykształconych rodziców (lekarzy). Ja pochodzę za to z przeciętnej polskiej rodziny - tata robotnik, mama nigdy nie pracowała i nie pracuje. Mieszkam z nimi w bloku. Jestem studentką zaoczną, w wolne dni w tygodniu dorabiam sobie, jeśli nie muszę robić praktyk związanych ze szkołą. Ze względu na różnicę w statusie materialnym i brak wykształcenia oraz obycia moich rodziców wstydzę się przed nim. Mam z tego powodu ogromny kompleks. Są to typowi polacy, którzy większość swojego życia spędzili siedząc przed telewizorem, nie czytają, nie mają żadnych zainteresowań. Mimo tego uważam, że są w porządku, bo mi pomagają, chcą żebym zdobyła wykształcenie i miała lepsze życie od nich. Z tym chłopakiem, spotkałam się dopiero dwa razy, ale bardzo go polubiłam, jest inteligentny, kulturalny, dobrze nam się rozmawiało, jednak on się przede mną otworzył, opowiadał o swojej rodzinie, kiedy ja unikałam opowieści o sobie. Myśl o tym, że prędzej, czy później padnie pytanie odnośnie tego co robią moi rodzice, czy chociażby fakt, że dowie się gdzie mieszkam paraliżuje mnie. Wstydzę się tego. Nie wiem, czy uciec od tej znajomości, by uniknąć niewygodnych sytuacji, czy spróbować i się otworzyć, co może pociągnąć za sobą skutki w postaci odrzucenia z jego strony. Napiszcie co myślicie, co wy byście zrobiły będąc w takiej sytuacji.

Bogaty, wykstałcony facet, biedna ja

28 kwi 2015 - 21:19:44

Po pierwsze podejdź do tej znajomości na luzie. Spotkaliście się zaledwie dwa razy. Nie musisz na początku opowiadać o swojej rodzinie.