Obecnie rozmawiamy o:

transportery taśmowe

38 minut temu

sprawdzony stomatolog

42 minut temu

sklep detailingowy

godzinę temu

kosmetyki samochodowe

godzinę temu

dresy na ulice

dzisiaj o 8:22

Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

Mój facet spotyka się z byłą.

25 gru 2012 - 10:48:18

Witam.
Jakiś czas temu wróciłam do mojego chłopaka po ponad półrocznym rozstaniu( byliśmy ze sobą 1,5 roku). Wszystko ładnie, pięknie- stara się, okazuje czułość. Ogółem zmienił się na lepsze. Wszystko było cudnie, aż do pewnego wieczoru.
Otóż siedzę sobie, i naglę dostaję smsa: Kochanie mam problem. Zapytałam jaki, a ten wysłał mi smsa, którego napisała mu jego była. Chodzi jej o to by udzielał jej korepetycje z matematyki, gdyż w tym roku zdaje maturę, a mój D. studiuję właśnie matematykę. Obiecała, że zapłaci, itd. Mają się spotykać raz w tygodniu po 2 godziny. D. stwierdził, że to ja mam podjąć decyzje. Zgodziłam się, bo nie chce wyjść na jakąś jędzę, która wszystkiego zabrania. Jednak teraz po głębszym przemyśleniu mam wątpliwości czy słusznie postąpiłam... Co będzie jak znowu się do siebie zbliżą? Tym bardziej, że to ona go zostawiła. Zresztą ta dziewczyna to taka przysłowiowa cicha woda: była również z chłopakiem mojej najlepszej przyjaciółki i gdy dowiedziała się, że są razem próbowała namieszać w ich relacjach. Już od miesiąca do niej jeździ, spotyka się z nią z taką częstotliwością jak ze mną. ;/ Eh, nie wiem co o tym myśleć, co zrobić.

Mój facet spotyka się z byłą.

25 gru 2012 - 10:52:20

Młodość=naiwność. Tyle w temacie.

zweryfikowana
Moderator szaf
Posty: 13.992

Mój facet spotyka się z byłą.

25 gru 2012 - 10:53:30

A nie możesz z nim pogadać czy to korepetycje z matmy, czy może z czegoś innego.

Mój facet spotyka się z byłą.

25 gru 2012 - 10:53:30

a jak się zachowuje Twoj chlopak??

Mój facet spotyka się z byłą.

25 gru 2012 - 10:53:58

Trzeba było powiedzieć, że niech poszuka innego korepetytora byś nie miała problemu

zweryfikowana