Mężczyzna z Biedronki :D

17 cze 2012 - 18:28:05

Cytat
BeataJ24

Haha przypomniało mi się jak koleżanka pracująca na kasie zapytała klienta czy może być winna grosika, a on jej na to- pewnie - zaszalej i kup sobie coś ładnego:D

tez zawsze mam ochotę to odpowiedziec, wkurza mnie, bo niezle mnie okradaja, tu grosik, tam grosik, np. w KFC ZAWSZE ale to ZAWSZE nie wydają mi grosza, nieźle już sobie zarobili na tylu klientach



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2012-06-17 18:28 przez hammie.

Mężczyzna z Biedronki :D

17 cze 2012 - 18:36:06

To ja też moge napisać moją
historyjkę jak poznałam mojego obecnego chłopaka :) otóż w szkole podobał mi się pewien chłopak, wiedziałam tylko, że jest z budowlanki, więc chcąc się coś o nim dowiedzieć przewertowałam wszystkie klasy budowlane na nk z mojej szkoły aż go znalazłam, ale okazał się gburowatym narcyzem. przy okazji tego szukania odwiedziłam grono innych chłopców. No i zauważyłam, że jeden z nich codziennie mnie podgląda, i pewnego dnia napisał, że moje zdjęcia mają coś w sobie, że mu się podobają i to takie jego spontaniczne odczucie. I tak zaczęliśmy pisać wieczorami, najpierw na nk, potem poprosiłam o gg, a chcą zdobyć jego numer tel. Musiałam użyć podstępu. Na nk miał tylko 6 cyfr swojego numeru, więc gdy tak pisaliśmy powiedziałam, że mogę mu powróżyć, ale potrzebuje trzech ostatnich cyfr jego nr. telefonu. niestety okazał się zbyt inteligentny i domyślił się o co chodzi, ale powiedział, że mi ufa i może mi dać swój nr. Potem pisaliśmy na tel i w końcu zaczęliśmy się spotykać, potem pojechaliśmy do jego znajomych na grila i jego kuzynka się pytała czy jestem jego dziewczyną, powiedział, że koleżanką i jak wróciliśmy do domu to spytał co ma powiedzieć jak następnym razem o to zapyta, i wtedy się spytał czy zostanę jego dziewczyną, od tamtej pory jesteśmy razem :) może mało romantyczne ale takie nie przewidziane :)
Gdzie ta autorka z wieściami? :) zaraz się okaże że czekamy do poniedziałku



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2012-06-17 19:18 przez iwcia101.

Mężczyzna z Biedronki :D

17 cze 2012 - 19:25:15

kurde przeczytalam cale 21stron, a odpowiedzi nadal nie ma:( wiec czekam z Wami dziewczyny rozwiazanie tej historii:D

Mężczyzna z Biedronki :D

17 cze 2012 - 19:25:42

dubel



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2012-06-17 19:26 przez xkaroolcia.

Mężczyzna z Biedronki :D

17 cze 2012 - 19:35:15

Już była i Go nie było - czekamy do poniedziałku :(

Mężczyzna z Biedronki :D

17 cze 2012 - 19:35:21

Ojoj :/ A już myślałam że jakaś przygoda się kroi :) nie dasz rady jutro rano podejść do Biedronki? może rano będzie albo wyślij jakąś koleżanke na przeszpiegi :D
Swoją drogą jak czytałam pierwszy wpis autorki ,,głupi wątek" nie myślałam że będę go śledziła z pełną uwagą strona po stronie :) Nie jest taki głupi cieszy się dużym zainteresowaniem :p
Jak by miał n-k mogła byś go ,,obsypać całusami" moja koleżanka ze studiów chce "obsypać całusami" naszego byłego wykładowce tylko czeka aż się obronimy, żeby nie narobić sobie przypału na obronie :D

Mężczyzna z Biedronki :D

17 cze 2012 - 19:41:50

Cytat
meow-meow
Idz kup dwa trixy z biedry i jak Cie znow wylegitymuje to powiedz, ze pokazesz dowod pod warunkiem, ze sie z Toba napije :D

Mężczyzna z Biedronki :D

17 cze 2012 - 19:41:50

Cytat
hammie
Cytat
BeataJ24

Haha przypomniało mi się jak koleżanka pracująca na kasie zapytała klienta czy może być winna grosika, a on jej na to- pewnie - zaszalej i kup sobie coś ładnego:D

tez zawsze mam ochotę to odpowiedziec, wkurza mnie, bo niezle mnie okradaja, tu grosik, tam grosik, np. w KFC ZAWSZE ale to ZAWSZE nie wydają mi grosza, nieźle już sobie zarobili na tylu klientach

To chyba jestem tą nieliczną, która siedząc kiedyś na kasie i nie mając grosza wydawałam dwa- nie cierpiałam być komuś coś winna i wolałam lekkie manko niż długi. Poza tym w wielu sklepach jest coś takiego, jak pogotowie kasowe i zawsze można rozmienić kasiorkę;) Teraz jako z-ca kierownika też nie pozwalam na takie zachowanie kasjerkom, bo wiem, że KAŻDY grosik się liczy!

Mężczyzna z Biedronki :D

17 cze 2012 - 19:55:26

czuję vibe ;)

Mężczyzna z Biedronki :D

17 cze 2012 - 20:02:52

mojego narzeczonego tez wyrwalam w biedronce ;p napisz mu swoj numer na paragonie ;)

Mężczyzna z Biedronki :D

17 cze 2012 - 20:06:19

gorzej jak chłopak poszedł na urlop:) dwa tygodnie może to potrwać. pamiętajcie że oprócz tego że może pracować na pierwszą bądź drugą zmianę to i dni wolne sie trafiają.

niezweryfikowana
Posty: 6.621
Ostrzeżenia: 1/5

Mężczyzna z Biedronki :D

17 cze 2012 - 20:13:48

Cytat
mclola20
gorzej jak chłopak poszedł na urlop:) dwa tygodnie może to potrwać. pamiętajcie że oprócz tego że może pracować na pierwszą bądź drugą zmianę to i dni wolne sie trafiają.

nie :p ja się nie zgadzam żeby on brał urlop :p nie wytrzymam 2ch tyg w napięciu ... ja tu czekam na prawdziwe love biedronka story

Mężczyzna z Biedronki :D

17 cze 2012 - 20:39:02

Cytat
klasiula
Cytat
mclola20
gorzej jak chłopak poszedł na urlop:) dwa tygodnie może to potrwać. pamiętajcie że oprócz tego że może pracować na pierwszą bądź drugą zmianę to i dni wolne sie trafiają.

nie :p ja się nie zgadzam żeby on brał urlop :p nie wytrzymam 2ch tyg w napięciu ... ja tu czekam na prawdziwe love biedronka story

LUBIE TO :D

Mężczyzna z Biedronki :D

17 cze 2012 - 21:06:52

Cytat
klasiula
Cytat
mclola20
gorzej jak chłopak poszedł na urlop:) dwa tygodnie może to potrwać. pamiętajcie że oprócz tego że może pracować na pierwszą bądź drugą zmianę to i dni wolne sie trafiają.

nie :p ja się nie zgadzam żeby on brał urlop :p nie wytrzymam 2ch tyg w napięciu ... ja tu czekam na prawdziwe love biedronka story


Lubie to :D

Mężczyzna z Biedronki :D

17 cze 2012 - 21:12:26

Cytat
klasiula
Cytat
mclola20
gorzej jak chłopak poszedł na urlop:) dwa tygodnie może to potrwać. pamiętajcie że oprócz tego że może pracować na pierwszą bądź drugą zmianę to i dni wolne sie trafiają.

nie :p ja się nie zgadzam żeby on brał urlop :p nie wytrzymam 2ch tyg w napięciu ... ja tu czekam na prawdziwe love biedronka story

haha ja tak samo :)

Wątek został zarchiwizowany. Jeśli potrzebujesz dodatkowych informacji lub chcesz dodać swój komentarz, załóż nowy wątek:

Dodaj nowy wątek

następna dyskusja:

z chłopakiem w mieszkaniu