Obecnie rozmawiamy o:

Jaki fotelik samochodowy

gorący temat

wybór przedszkola

dzisiaj o 19:43

najtańsza apteka

dzisiaj o 19:23

rozwód

dzisiaj o 18:09

Przebranżowienie lokalu

dzisiaj o 17:32

kupno samochodu

dzisiaj o 14:37

Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

On ciągle dzwoni

19 paź 2011 - 20:50:05

Sama już nie wiem czy to normalne. W sumie nie mam doświadczenia w związkach. Widujemy się raz, czasem dwa razy w tygodniu. Ze względu na pracę nie mamy zbytnio innej możliwości. On dzwoni nawet po 10 razy dziennie, do tego pisze sms'y, maile i wiadomości na gg. Często kłócimy się przez telefon, nie potrafimy się porozumieć tak jak "na żywo". Ja już nawet pierwsza nie dzwonię, bo wiem, że za chwilę on zadzwoni. Jedna rozmowa zajmuje czasem nawet godzinę, często krócej. Czy to ze mną jest coś nie tak, że nie odczuwam potrzeby kontaktowania się co godzinę? Jak staram się mu delikatnie wspomnieć, że to może za często i czasem mnie męczy to on zwyczajnie się obraża. To normalne? Jak mam mu delikatnie powiedzieć, że to dla mnie za dużo?

On ciągle dzwoni

19 paź 2011 - 20:53:01

Miałam bardzo podobnie i rozstałam się z tym facetem. Szlag mnie trafiał i czułam się uwiązana. W końcu nie będziesz mogła nigdzie pójść bo on dzwoni/pisze i ty MUSISZ mieć dla niego czas

On ciągle dzwoni

19 paź 2011 - 21:47:34

Nie, nie sądzę, żeby to było dziwne (Twoje zachowanie). Nikt chyba nie lubi takiego osaczenia (no dobra, może ta nowa młodzież gimnazjalna, co to 500smsów dziennie wysyła to lubi). Mnie też czasem wnerwia, jak coś robię, a tu mi dzwoni co 5 minut, bo coś chce :>
Może poproś, żeby nie dzwonił przez pół dnia, bo jesteś bardzo zajęta i uprzedź, że np. wyłączysz telefon. A potem, jak po pół dnia go usłyszysz, to się uciesz. Może taki przekaz podprogowy do niego dotrze :>

On ciągle dzwoni

19 paź 2011 - 22:09:12

to nie jest "zdrowe", ogranicz to jakoś

On ciągle dzwoni

19 paź 2011 - 22:28:12