normalka
ja mam do tego takie podejście, że czasem we dwoje oglądamy, co nas nakręca :)

Po pierwsze naucz się pisać bez błędów ortograficznych.
Po drugie albo jesteś jeszcze dziecinna albo z ciemnogrodu, jak Cię to tak bardzo irytuje.
Co jest dziwnego i złego w takim filmiku?
Nie wiesz, że wszystko jest dla ludzi?

Cytat
skarbek2012
Nie masz sie za co obrażac. Mi jakis czas temu kolezanki przesłały takie filmiki na komórkę i mialam je oglądnac tak tylko dla smiechu i przypadkiem chłopak zobaczył i się ze mnie tylko smiał;) Przeciez to nic zlego. No chyba ze je ogląda i sie potem masturbuje bo mu nie wystarczasz no to to juz gorzej by było;)

Większość facetów się masturbuje i wcale nie wynika to z reguły z nieudanego seksu z partnerką.

Cytat
jagoodka6969
moj facet nie oglada takich filmow ( tam mi mowi)... ale jak jest to nie wiem .... zreszta tak jak zalozycielka watku tez bym sie wsciekla ze oglada takie cos... bo jesli facetowi nic nie brakuje w sexie ze swoja kobieta to nie musi napalac sie na wyuzdane ku*wy itp... ja jestem na NIE na ogladanie przez swojego faceta takich filmow!!!!!!!!!! tez pewnie bym sie wsciekla... kazdy ma na ten temat swoja opinie... w zyciu tez bym nie obejrzala z nim pornusow... masakra.. jarac sie innymi ludzmi bzykajacymi sie...;/

Mówić można wiele rzeczy, niekoniecznie prawdziwych :D
Myślisz, że przyznałby Ci się do oglądania filmów porno skoro jesteś taka pruderyjna?

juz nie ktorym na glowe sie dostaje i co z tego ze mial pornusyw telefonie dziewczyno wyluzuj gorzej jakby mu jakas lalunia przyslala wtedy bym sie martwila

Cytat
eduski93
heh moje zdanie Kobiety sobie wmawiają ,ze wszystko jest ok ,że to przecież normalne bo tej laski nie zna a co tam niech sobie ogląda .potem niech wzdycha o cycatej blądynie kochając sie z wami ale co tam jak faceci są przecież wzrokowcami i nie potrafią nad sobą zapanować nad swoją seksualnościa .. Przez pozwalanie im na takie coś (MOIM ZDANIEM ) napewno nie nauczymy ich szacunku do samej siebie ..
Uważam również ,że większość dziewczyn nie ma wpływu na swoich facetów więc lepiej sobie wmówić ,że to naturalny odruch faceta taki jak zakupy kobiet: )

Chyba masz złe wspomnienia dot. wzdychania faceta o cycatej blondynie podczas seksu z Tobą skoro aż tak Cię to drażni ;]
Szacunek i jego budowanie, to pojęcie względne.
Jak nie będziesz uprawiać seksu po ciemnu, pod kołdrą i przede wszystkim po ślubie, to przecież też facet może Cię nie szanować :D

Cytat
NataliaGorak2
Po pierwsze naucz się pisać bez błędów ortograficznych.
Po drugie albo jesteś jeszcze dziecinna albo z ciemnogrodu, jak Cię to tak bardzo irytuje.
Co jest dziwnego i złego w takim filmiku?
Nie wiesz, że wszystko jest dla ludzi?

radzę nie być za bardzo do przodu z tymi błędami bo w Twoich wypowiedziach też się zdarzają :)

ja tez bym sie wkurzyla gdyby moj chlopak mial porno na telefonie, bo usprawiedliwianie ze "u facetow to normalne" jest glupie.

Cytat
hammie
ja tez bym sie wkurzyla gdyby moj chlopak mial porno na telefonie, bo usprawiedliwianie ze "u facetow to normalne" jest glupie.
to zaproponuj inne usprawiedliwienie...

nie ma faceta, ktory by tego nie oglądał!
podejrzewam, że facetom czasem snią się podobne rzeczy, to co zabronisz mu snić? albo bedziesz chciała na jego sen wpłynąc? :D

a nawiązując do tematu była bym bardzo i to bardzo zła gdyby robił to mój mąż! najłatwiej jest powiedzieć "olej to, to normalne" wtedy gdy nie dotyczy to nas bezpośrednio, ale gdyby okazało się że mój ma w telefonie tego typu filmiki lub zdjęcia albo otwierał takie strony w kompie to była by awantura na całego, nigdy nie jest się pewną czy chłop tego nie robi np w pracy czy u kolegi ale czego oczy nie widzą (moje) tego sercu........

ja tam facetow nie usparwiedliwiam tylko poprostu wiem jacy sa i nie udaje ze sa inni
moze nie sa tacy jakbym chciala zeby byli, bynajmniej nie zawsze hihi
ale nie mozna wymagac czegos co jest nie realne
zreszta nawet jak zrezygnuje z ogladania porno to co z tego kiedy ciagle bedzie mial na to ochote
dalej jestem zdania ze albo bierzesz faceta takim jaki jest i razem ustalacie warunki albo go nie bierzesz ale nie moge juz sluchac tych bredni ze niby sa jacys tacy faceci co nie lubia porno - prosze was o odrobine zdrowego rozsadku, nigdzie takich facetow nie sieja

zweryfikowana
Posty: 3.549
Ostrzeżenia: 1/5

co kto lubi, mój facet ma porno, i nie przeszkadza mi jak je ogląda, często lubię je oglądać z nim :)

hehehe :) duzo facetow ma filmiki porno w telefonie ja tez mam 2 smieszne :) haha wlasnie od kolegi to znaczy ze jestem odrazu jakas zboczona albo mam problem ze soba? .ja nie widze w tym nic zlego. gorzej jak by sie w domu kitral przed toba i ogladal pornusy :)

Nie ma się czym przejmować. No chyba że robi to zbyt często...

Cytat
NataliaGorak2
Cytat
eduski93
heh moje zdanie Kobiety sobie wmawiają ,ze wszystko jest ok ,że to przecież normalne bo tej laski nie zna a co tam niech sobie ogląda .potem niech wzdycha o cycatej blądynie kochając sie z wami ale co tam jak faceci są przecież wzrokowcami i nie potrafią nad sobą zapanować nad swoją seksualnościa .. Przez pozwalanie im na takie coś (MOIM ZDANIEM ) napewno nie nauczymy ich szacunku do samej siebie ..
Uważam również ,że większość dziewczyn nie ma wpływu na swoich facetów więc lepiej sobie wmówić ,że to naturalny odruch faceta taki jak zakupy kobiet: )

Chyba masz złe wspomnienia dot. wzdychania faceta o cycatej blondynie podczas seksu z Tobą skoro aż tak Cię to drażni ;]
Szacunek i jego budowanie, to pojęcie względne.
Jak nie będziesz uprawiać seksu po ciemnu, pod kołdrą i przede wszystkim po ślubie, to przecież też facet może Cię nie szanować :D

hahaha chyba ma zle wspomnienia dobrze mowisz :)

Przykro nam, ale tylko zarejestrowane osoby mogą pisać na tym forum.

następna dyskusja:

Dlaczego ON woli kolege ?????