Obecnie rozmawiamy o:
Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

Biegunka w 36 tygodniu ciazy

18 lis 2009 - 12:43:49

Hej. W poniedzialek po sniadaniu dostalam mocnej biegunki, bolal mnie strasznie zoładek i mdliło. Pojadlam jagod bo one sa najlepsze na biegunke i pilam miete. Gdzies po 2 godzinach przeszlo. Ale slyszalm ze biegunka moze oznaczac porod, wiec mam pytanie czy to faktycznie oznacza ze porod sie zbliza czy po prostu moglam sie zatruc czyms skoro szybko przeszlo.

Biegunka w 36 tygodniu ciazy

18 lis 2009 - 12:46:04

Ja w ciąży miałam bardzo często biegunki, ale niedługo przed porodem miałam zaparcia więc myśle że nie ma sie za bardzo czym przejmować:)

zweryfikowana
Posty: 421
Ostrzeżenia: 1/5

Biegunka w 36 tygodniu ciazy

18 lis 2009 - 12:55:03

Znalazłam taki mądry artykuł :)) a każa z nas jest inna i inne ma objawy!ja np biegunkę miałam na kilka godzin przed porodem ale razem ze skurczami sie pojawiła i dlatego uniknełam w szpitalu lewatywy:))

Objawy przedporodowe:

Opuszczenie brzucha - główka dziecka obniża się w kierunku wchodu do kanału rodnego, co powoduje również:
a ) Uczucie ucisku na pęcherz moczowy i częstsze oddawanie moczu
b ) Zmniejszenie ucisku na przeponę - łatwiej się oddycha
Brak przyrostu ciężaru ciała - przed samym rozpoczęciem porodu możesz wręcz stracić na wadze
Narastające zmęczenie (ciąża bardzo dała się we znaki) lub nagły przypływ energii (instynkt "wicia gniazda";)
Zmiany wydzieliny pochwowej - staje się obfitsza i bardziej gęsta
Wydalenie czopu śluzowego tzn. galaretowatego "korka" zamykającego macicę w kanale szyjki
Pojawienie się różowych upławów - podczas skracania i rozwierania się szyjki macicy pękają drobne naczynia krwionośne
Nasilenie skurczów przepowiadających tzw. skurcze Braxtona-Hicksa
Biegunka

Objawy porodu pozornego:
Skurcze są nieregularne, nie zwiększa się ani ich siła, ani natężenie
Skurcze znikają podczas zmiany pozycji, podczas chodzenia
W czasie skurczu ruchy płodu nasilają się
Odczuwasz raczej ból podbrzusza niż okolicy krzyżowej
Wydzielina pochwowa jest brązowa

Objawy porodu prawdziwego:
Skurcze stają się regularne (co 20, następnie co 15, 10 minut), bardziej bolesne i częstsze
Przy zmianie pozycji kobiety skurcze raczej nasilają się niż słabną
Ból zaczyna się w okolicy krzyżowej i rozprzestrzenia się na podbrzusze, promieniuje w kierunku nóg
Wydzielina pochwowa jest różowa, ze śladami krwi
Skurczom może towarzyszyć biegunka
Odpływają wody płodowe
Wszystko to oznacza, że dziecko pcha się na świat. Już naprawdę za niedługo będziesz Mamą!

-



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2009-11-18 12:56 przez wiktoreczek7.

Biegunka w 36 tygodniu ciazy

18 lis 2009 - 14:26:02

biegunka moze byc objawem zblizajacego sie porodu ale nie oznacza to,ze juz dzis czy jutro czasem organizm oczyszcza sie znacznie wczesniej ,u mnie na ok 2 tyg przed porodem

Biegunka w 36 tygodniu ciazy

18 lis 2009 - 14:38:11

biegunke miałam 3-4 tyg przed porodem

Biegunka w 36 tygodniu ciazy

18 lis 2009 - 15:09:29

no to troche mnie pocieszylyscie . Termin mam na 11 grudnia ale jesli juz mala tak bardzo chce to juz za 2,5 tygodnia moze sie pchac na swiat. Maz pracuje zagranica i wlasnie za 2,5 tyg wraca i w sumie najbardziej mi na tym zalezy zeby do tego czasu wytrzymala. W sobote bylam u lekarza i szyjka sie skarac ma 1cm przy badaniu na fotelu, ale ujscie zamkniete wiec mowila lekarz ze spokojnie powinnam donosic.

zweryfikowana
Moderator
Posty: 4.355

Biegunka w 36 tygodniu ciazy

28 lis 2009 - 15:11:48

ja dostałam biegunki na kilka dni przed porodem jak byłam w szpitalu, później się okazało ze dostałam mega gorączki i to był rotawirus :(

Wątek został zarchiwizowany. Jeśli potrzebujesz dodatkowych informacji lub chcesz dodać swój komentarz, załóż nowy wątek:

Dodaj nowy wątek

następna dyskusja:

Za dużo schudłam po ciąży... :(