Obecnie rozmawiamy o:

dekoracyjne grzejniki

wczoraj o 19:37

Nowy grzejnik

wczoraj o 18:50

dobra jakość obrączek

wczoraj o 18:43

rekuperacja Białołęka

wczoraj o 18:19

social ads

wczoraj o 18:09

Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

odmowa propozycji pracy

21 paź 2016 - 14:02:52

Hej dziewczyny! W tym roku skończyłam szkołę, i jakieś 3 miesiące temu zarejestrowałam się w urzędzie pracy. Na pierwszym stawiennictwie dostałam ofertę pracy w markecie, miałam się sama z nimi skontaktować, ale tego nie zrobiłam ponieważ warunki pracy mi nie odpowiadały. 2 dni temu stawiłam się w urzędzie do podpisu, i znów dali mi tą samą ofertę pracy w markecie na kasie, tylko tym razem skierowali mnie sami mam w przeciągu tygodnia udać się do pracodawcy z tym skierowaniem i on już dalej rozpatrzy moją "kandydaturę" Problem w tym, że jestem po szkole średniej z zawodu logistyk, nie mam żadnych doświadczeń w pracy i kursów związanych z pracą jako sprzedawca, zarobki to najniższa krajowa, a praca 7 dni w tygodniu brak książeczki sanepidowskiej etc. Nie ma mowy żebym tam poszła, i teraz do was pytanie czy któraś z was miała może taką sytuację? Odmówiła i miała z tym jakieś nieprzyjemności? Wiem, że jest możliwość utracenia statusu bezrobotnego. Doczytałam właśnie, że Urząd oferuje różnego rodzaju szkolenia i kursy, a oni zamiast tam mnie skierować chociaż na jakiś kurs, dali mi pracę do której nie mam żadnych kwalifikacji.

odmowa propozycji pracy

21 paź 2016 - 14:24:27

jedź tam i dowiedz się czy są mozliwości awansu, jeśli tak to jakie itp. Jeśli mimo to nie będą Ci odpowiadać warunki to myślę, że bez problemu podpiszą Ci, że to oni nie są zainteresowani a wtedy nic nie tracisz. Pracodawca też nie chce pracownika, który pracuje na siłę.

P.S.

Rozumiem ambicje itp ale weź też pod uwagę sytuacje na rynku pracy, po szkole, bez doświadczenia raczej będzie Ci ciężko znaleźc pracę w ,,zawodzie'' tak od razu i to z nie wiadomo jakimi zarobkami.

zweryfikowana