Obecnie rozmawiamy o:

produkty do domu online

gorący temat

dieta przy cukrzycy

wczoraj o 19:27

motywacja na diecie

wczoraj o 18:53

dieta i trening

wczoraj o 13:41

motywacja na diecie

wczoraj o 13:10

prawidłowa waga

wczoraj o 12:42

Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

wezwanie na policje w roli świadka

07 paź 2016 - 21:41:18

Witajcie, dziś otrzymałam wezwanie na policje w roli świadka dot."Art. 305. Nielegalne używanie znaku towarowego". Czy może któraś z was orientuje się co to znaczy? Zakupiłam jakąś podróbę nie wiedząc o tym czy co?

wezwanie na policje w roli świadka

07 paź 2016 - 22:10:22

Pewnie namierzyli jakiegoś ludzia sprzedającego podróbki i wezwanie na świadka osób, które coś kupiły u tego kogoś jest po prostu procedurą. Nie jestem prawnikiem, ale moim zdaniem nie ma czego się obawiać :)

wezwanie na policje w roli świadka

07 paź 2016 - 22:46:46

Nigdy nie byłam wezwana do roli świadka i trochę się denerwuję. Już nawet myślałam, że ja coś odsprzedałam nie wiedząc, że to podróba;p

wezwanie na policje w roli świadka

07 paź 2016 - 22:52:56

Ja raz byłam wzywana w roli świadka- po zakupie telefonu z komisu który okazał się kradziony. Jeśli sprzedawałaś jakieś podróbki to mogą się czepiać, jeśli kupiłaś to powiesz, że nieświadomie i pewnie po sprawie będzie a czepiać będą się sprzedającej;) daj znać jak już będziesz po wizycie u nich

zweryfikowana
Posty: 304
Ostrzeżenia: 1/5

wezwanie na policje w roli świadka

08 paź 2016 - 00:31:00

Chodzi oczywiście o zakup podróby, może miałaś okazję kupić "replikę"? Jeżeli tak, to najpoważniejsze co Ci grozi to zarekwirowanie ów przedmiotu na poczet materiału dowodowego. Nic więcej, nie masz się co martwić :)

wezwanie na policje w roli świadka

08 paź 2016 - 09:04:44