Obecnie rozmawiamy o:
Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

zweryfikowana
Posty: 1.458
Ostrzeżenia: 2/5

potrzebuję pilnie przerobić zdjęcie dzieciaków
chcemy zamówić kubki ze zdjęciem na dzień babci ale na zdjęciu niestety widać.....naszą poplamioną ścianę
proszę was pomóżcie zrobić coś z tym tłem



zrić efekt winiety... czyli przyciemnione kąty wtedy się nic nie będzie rzucać w oczy:) śliczne dzieciaki:)

pobierz z google picassa i zrób retusz

zweryfikowana
Posty: 1.458
Ostrzeżenia: 2/5

mam komp męża z pracy i nie mogę tutaj ściągać żadnych programów dlatego proszę was i liczę na pomoć:( prześlę ew zdjęcie na maila bo tutaj oczywiście zrobiło się logo szafy;)



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2014-01-12 22:07 przez kucha.

Ja nie jestem profesjonalistką, ale zrobiłam takie :)



napisz do mnie na priv, mogę Ci to zrobić :)

widze zadanie wykonane juz;) a dzieciaki słodkie , szczególnie mina dziewczynki ;)

kucha najlepsza przeróbka, w czym robisz? :)



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2014-01-12 22:16 przez asiunia22216.

Cytat
asiunia22216
kucha najlepsza przeróbka, w czym robisz? :)

Adobe Photoshop CS3 :)

zweryfikowana
Posty: 1.458
Ostrzeżenia: 2/5

jejq kochane jesteście wielkie dzięki znajomi na facebook nie ruszą się a tu jaki odzew:)

Cześć dziewczyny :)
Tutaj również się podpinam.
Jestem grafikiem. Ukończyłam szkołę w tym kierunku, kursy i staże. Obecnie jestem na etapie budowania swojego portfolio. Oprócz doświadczenia pracodawcy wymagają od grafików ciekawego i obszernego zbioru prac. Dlatego też oferuję Wam kilka usług graficznych, które wymieniam poniżej - wszystko ZA DARMO. W zamian chciałabym uzyskać jedynie Wasza ZGODĘ na umieszczenie zdjęć przed i po obróbce w moim portfolio, które pewnie niedługo będziecie mogły zobaczyć:)

Oto niektóre oferowane przeze mnie usługi: