Witam. Czasami wystawi się komentarz, który innych zdaniem może być krzywdzący, dlatego dobrze byłoby, aby była funkcja anulowanie wystawionego komentarza w przypadku wyjaśnienia niejasności . Proponuje także dodanie do opcji extra, bez szału i lipa, do transakcji nie doszło z powodu....lub coś w tym stylu. Kilka razy zdarzyło mi się ,że pomimo kupna towaru do zakończenia transakcji nie doszło,bo raz ktoś pomimo wystawienia towaru na szafie i odwiedzania jej nie reaguje na dokonanie zakupu swojego towaru lub w innych przypadkach twierdzi , że towar został sprzedany lub wymieniony. Aby uniknąć sytuacji pretensji za wystawienie oceny "bez szału", która moim zdaniem jest adekwatna do sytuacji, bo przecież nie można wystawić komuś oceny ekstra za to, że oferuje nieaktualny towar bądź nie dąży do sfinalizowania transakcji -dobrze byłoby aby taka powstała sytuacja była widoczna i jednocześnie byłaby powiązana z wystawieniem komentarza, który w przypadku niewystawienia zajmuje sporo miejsca.