Obecnie rozmawiamy o:

Gdzie nad morze tanio

14 minut temu

Oddac czy zostawic?

32 minut temu

Taniec hula

57 minut temu

powiekszenie piersi

godzinę temu

Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

hostessa.. praca

21 lut 2009 - 14:34:32

Czy pracowałyscie kiedyś moze jako hostessa? Albo slyszeliscie o tej pracy? Co o Niej sądzicie? Ja osobiscie bylam juz na rozmowie i jestem umowiona za tydzen na kolejne spotkanie -szkolenie w marketingu czy jakoś tak to sie nazywa.. Wiecie moze na czym takie szkolenie bedzie polegało?? Chcialabym dobrze wypaćć bo mają Nam wystawic jakąś ocene i jesli bedę miała pozytywną to mnie przyjmą ;-) A tylko kilka dziewczyn mają przyjąć ,a ostatnio jak bylam na spotkaniu to bylo ich sporo.. A bardzo zalezy mi na tej pracy . To moze byc moja pierwsza praca ;)
Podobno mają Nam placic 12zl za godz. i ma to być promocja artyk. przemysłowych w hipermarketach.. ;)

hostessa.. praca

21 lut 2009 - 14:38:35

pracowalam:) jesli lubisz rozmawiac z ludzmi doradzac im;) to jest naprawde mial praca ja bylam kilka razy na zjeździe prezesow:)i tam podawalysmy jakies dania z grila lalysmy piwko ;) lub porpostu gadalysmy z tymi prezesami:) obslugiwalysmy ich ..fajnie bylo;)

hostessa.. praca

21 lut 2009 - 14:41:23

Ja współpracuję z firmą Hortex,mam stałe zlecenia,ale żadnych szkoleń nie miałam,bo juz dużo razy pracowałam jako hostessa i miałam doświadczenie!Na początku jest ok ale pozniej to juz sie nudzi..

hostessa.. praca

21 lut 2009 - 14:42:58

ja pracowałam na stanowisku hostessy w pewnym banku. Nie chodzi o nic innego jak o roznoszenie uilotek tej firmy i namawianie ludzi do zakupu ich towarów. Szkolenia nie przeszłam gdyż zrezygnowała z niego moja szefowa ale pewnie pokazą ci tak jak efektywnie pozyskiwac klientów. a od 12 zł odeimą ci jeszcze wat czy cos takiego w moim przypadku to było 19%.

hostessa.. praca

21 lut 2009 - 14:43:11

a jakie są wady i zalety tej pracy ?:) powiecie mi coś więcej ?:)

zweryfikowana
Posty: 0
Ostrzeżenia: 1/5

hostessa.. praca

21 lut 2009 - 14:46:17

Treść posta została usunięta automatycznie

hostessa.. praca

21 lut 2009 - 14:46:30

do zalet nalezy niemormowany czas pracy i jezeli trafi ci sie fajny szef to sama bedziesz decydowac kiedy chcesz pracowac. no i bedziesz miała kontakt z ludzmi. tylko ze musisz uzbroic sie w cierpliwość bo niektórzy nie lubia hostess.

zweryfikowana
Posty: 0
Ostrzeżenia: 1/5

hostessa.. praca

21 lut 2009 - 14:46:57

Treść posta została usunięta automatycznie

hostessa.. praca

21 lut 2009 - 14:48:35

ja przy roznoszeniu ulotek dostałam kiedyś ochrzan od pana którego tylko zapytałam czy mogłabym mu ja wreczyc. powiedział zebym mu d**y nie zawracała i sie wypchała swoja ulotka.

hostessa.. praca

21 lut 2009 - 14:50:59

trzeba byc otwartym na ludzi i liczyc sie z tym ze zcasem ktos moze Cie zle potraktowac ;p wiadomo jacy ludzie są spieszą sie zawsze i czasem niechetnie rozmawiają z hostessami

hostessa.. praca

21 lut 2009 - 14:51:45

Cytat
bardzotanierzeczy
a jakie są wady i zalety tej pracy ?:) powiecie mi coś więcej ?:)

Przebiorą Cie za coś śmiesznego i będziesz stać/chodzić i zachęcać;)

hostessa.. praca

21 lut 2009 - 14:52:06

Cytat
Paulina1313
ja przy roznoszeniu ulotek dostałam kiedyś ochrzan od pana którego tylko zapytałam czy mogłabym mu ja wreczyc. powiedział zebym mu d**y nie zawracała i sie wypchała swoja ulotka.
hehe o kurde boje sie takich ludzi ;O :P ,a w co zazwyczaj sie ubieralyscie do tej pracy? mi ten Szef powiedzial ,ze nie elegancko na czarno bialo ani nie na sportowo.. Hmm czyli najlepiej jak mam sie ubierac?:)

hostessa.. praca

21 lut 2009 - 14:52:29

wady? strasznie nudna praca :P zalety hmm kasa jest z tego i w sumie nic cieżkiego..

hostessa.. praca

21 lut 2009 - 14:54:01

Ja pracowłam jako hostessa na ulotkach animacjach degustacjach i wspominam to bardzo miło chociaż czasami ludzie potrafili zdenerwować tak że miałam ochote przebrać się i pójść do domu :P

zweryfikowana
Posty: 0
Ostrzeżenia: 1/5

hostessa.. praca

21 lut 2009 - 14:56:37

Treść posta została usunięta automatycznie

Wątek został zarchiwizowany. Jeśli potrzebujesz dodatkowych informacji lub chcesz dodać swój komentarz, załóż nowy wątek:

Dodaj nowy wątek

następna dyskusja:

W KONCU ;]