Obecnie rozmawiamy o:
Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

bolące sutki

28 lip 2009 - 11:33:52

Dziewczyny jakiś miesiąc temu odstawiłam tabletki anty bo mój ginekolog poradził mi abym zrobiła sobie przerwę na 2 cykle. No i 3 razy kochałam się z moim chłopakiem bez zabezpieczenia przez ten czas, a ostatnio pękła nam gumka. Wczoraj powinnam dostać okres. No i go nie ma. Do tego strasznie bolą mnie sutki przy dotknięciu albo gdy ocierają mi się o stanik. Czy to może oznaczać że jestem w ciąży?
Dodatkowo lekko pobolewają mnie jajniki. Zauważyłam też że mam jadłowstręt np do majonezu który przecież uwielbiam!
Powiedzcie laski co o tym myślicie? Jeśli nie dostane okresu do piątku to mam zamiar zrobić test ciążowy. Ale wcześniej chciała bym żeby ktoś rozwiał moje wątpliwości chociaż po częsci...

bolące sutki

28 lip 2009 - 14:12:51

laski nikt się nie zna na tym??

bolące sutki

28 lip 2009 - 14:19:13

ehh mysle ze jestes nie jestem lekarzem ale dokładnie objawy ciazy,najbardziej ten ból sutek,zrób sobie ten test a jajniki bola przy pierwszej ciazy nawet nie jajniki tylko macica,ja miałam tak własnie ze mnie brzuch bolał i tak sobie czekałam na ten okres az w koncu test zrobiłam,zrób test najlepiej dzis nie czekaj do piatku

niezweryfikowana
Posty: 996
Ostrzeżenia: 2/5

bolące sutki

28 lip 2009 - 14:22:02

specjalista to ja nie jestem:)..ale moja kuzynka miała coś podobnego,strasznie uwielbiała rożnego rodzaju sosy itp, i gdy zaszła w ciąże od razu na drugi dzień jak jej zaleciał zapach takiego sosu albo biegła do kibelka,albo na dwór zaciągnąć się świeżym powietrzem :P a jesteś w ogóle na taka opcje przygotowana?

bolące sutki

28 lip 2009 - 14:25:21

hmm pierwszy raz słyszę aby lekarz zaproponował odstawienie tabletek aby robić sobie przerwę, tym bardziej na tak krótki czas... takie coś to szok hormonalny dla organizmu! może właśnie dlatego masz takie problemy....

bolące sutki

28 lip 2009 - 14:27:06