Obecnie rozmawiamy o:
Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

jakie tabletki antykoncepcyjne

20 mar 2012 - 20:01:07

Jakie bierzecie tabletki antykoncepcyjne?
Jak sie po nich czujecie,czy jestescie zadowlone?
Jak dlugo juz je przyjmujecie ?
Ja osobiście własnie mam zamiar wybrać się do ginekologa po takie tabletki tylko jestem zielona w tym temacie nigdy nie przyjmowałam takich tabletek - mam 29lat i córkę 3letnia na razie nie planuje następnego dziecka z tym ze za parę lat bym chciała mieć dlatego pytam się was jakie są dobre tab waszym zdaniem a może jakieś zastrzyki slyszalam o tym Depo-Provera kurde sama nie wiem prosze o pomoc głupie komentarze zostawcie dla siebie ok pisze nie znam sie na tym kompletnie :(

zweryfikowana
Posty: 72
Ostrzeżenia: 1/5

jakie tabletki antykoncepcyjne

20 mar 2012 - 20:04:57

Naraya :) mała dawka hormonu, czuję się super, biorę 7 miesięcy, nie tyję :)

jakie tabletki antykoncepcyjne

20 mar 2012 - 20:11:32

Ja brałam hormony przez 7 lat non stop potem miałam przerwe na urodzenie dziecka i teraz znowu biorę. Nic mi nie dolegało ani nie dolega. Brałam różne.Od Diane, przez Anteovin, potem długo Harmonet, jak karmiłam to Azalie,teraz Sylvie 20 - skład identyczny jak Harmonet a połowę tańsze.Dwa lata używałam tez krążka hormonalnego Nuva Ring jest wygodny bo zakładasz go na 3 tygodnie, nosisz, apotem wyjmujesz na tydzień - robisz przerwę i zakładasz nowy. Nie trzeba pamietać o codziennym łykaniu tabletek.

jakie tabletki antykoncepcyjne

20 mar 2012 - 20:12:56

Jeśli chodzi o tabletki antykoncepcyjne to indywidualna sprawa. Lekarz do którego się wybierasz powinien zlecić Ci badania dzięki którym łatwiej dostosuje tabletki dla Ciebie.

Jeśli chodzi o mnie ja biorę novynette od 9 miesięcy. Czuję się po nich dobrze, nie tyję i libido również nie spadło.

jakie tabletki antykoncepcyjne

20 mar 2012 - 20:14:07