Obecnie rozmawiamy o:
Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

zweryfikowana
Posty: 452
Ostrzeżenia: 3/5

C.L.A. ;>

07 mar 2011 - 09:53:13

Witam Panie;)
jak wiadomo czesc z nas po zimie chce pozbyc sie zapasu ;)
ja od 1 lutego zmienilam nawyki zywieniowe, nordic walking-4 km dziennie wiecej nie mam czasu;p cwiczenia w domu, do tego abgymnic laskoczacy co wieczor i postanowilam dodac do tego.. tabletki.
C.L.A. z zielona herbata;>

stosowalyscie? pomaga?;> a moze cos innego polecacie..;>

znajoma musiala schudnac(choroba) i w miesiac 3 kg spadla...

prosze o opinie:)

Pozdrawiam:)





Zmieniany 2 raz(y). Ostatnia zmiana 2011-03-07 09:57 przez Nela6699.

C.L.A. ;>

07 mar 2011 - 10:03:11

to ja schudłam 3 kg w 2 tyg bez tabletek. tylko zwyczajnie na diecie...
nie znam się na tym, ale moja mama kiedyś jadła jakąś Linee i coś jeszcze i nic jej to nie dało a koszty były dość spore jak na przyjemność wyrzuconą w błoto.

Lepiej pij zwykłą zieloną herbatę, a nie w tabletkach :)

C.L.A. ;>

07 mar 2011 - 10:05:30

ejjj Albo Kupcie sobie Białą Morwe . zmniejsza Łaknienie na słodycze Naprawde działa !!

C.L.A. ;>

07 mar 2011 - 10:08:47

ja stosowała ale nie te zieloną herbatą i przytyłam oprócz tego stosowalam jszcze całą masę innych tabletek niczego nie polecam. Też się odchudzam 2 miesiące 6kg i jedyne co mogę polecić to sport, woda i zamiast tabletek może być zielona herbata, bardzo zdrowa

zweryfikowana
Posty: 452
Ostrzeżenia: 3/5

C.L.A. ;>

07 mar 2011 - 10:13:29

linea jak dla mnie byla taka przeczyszczajaca ze hoho :)) to juz mniej przeczyszczajace sa te z biedronki za jakos 3 zl;p ale nie pije ich. smak znudzil mi sie;p
czasem w domu lisciasta zielona tak jak mowicie, a jesli juz cos innego to bez cukru
morwe wiem ze gasi laknienie:) na moje kochane slodycze... ale to juz odzwyczailam organizm wiec nie biore:)

C.L.A. ;>

07 mar 2011 - 10:14:21