tabletki dopochwowe Gyno-femidazol

20 lut 2011 - 21:34:00

Hejka szafowiczki.
Mam pytanko, czy któras może z Was uzywała tych tabletek?
Bo ja dostałam na recepte od swojego ginekologa te tabletki(15 sztuk) , 10 lutego byłam na badaniu a 15 czekała mnie miesiączka, dodam fakt ze współzyłam z chłopakiem (ale chlopak wyszedł ze mnie przed wytryskiem i spermę trzymał w reku i poszedł do toalety po czym niegdzie w miejsca intymne mnie nie dotykała ni ja jego).
Jednakze do dnia dzisiejszego nie mam miesiączki, a brzuch pobolewa od środy...W dodatku jak to przed miesiączką mam nabrzmiałe piersi i napęczniały brzuch, uważacie ze brak miesiączki wywołały te tabletki?
Bo moj K. uważa ze tak....

Prosze o porady:)



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2011-02-20 21:35 przez Myszka06.

tabletki dopochwowe Gyno-femidazol

20 lut 2011 - 21:37:07

nie używałam, nie wiem..

tabletki dopochwowe Gyno-femidazol

21 lut 2011 - 08:21:05

Z resztą dzis dostałam miesiączke , wiec pozostaje mi tylko pytanie czy moge je brac podczas menstruacji...

tabletki dopochwowe Gyno-femidazol

21 lut 2011 - 08:25:59

W zadnym wypadku ich nie bierz podzcas miesiaczki!!! Poczekaj az sie skonczy i dkoncz opakwoanie - lekarz Ci tego nie pwoeidzial!!!???? NO maskara, w kazdym badz razie nie bierz bo sie nabawisz jeszcze wiekszych infekcji... A tak przy oakzji to nie mozna wspolzyc podczas leczenia globulkami bo bedziesz sie leczyc miesiacami... :/



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2011-02-21 08:26 przez sunrise87.

tabletki dopochwowe Gyno-femidazol

21 lut 2011 - 08:29:09

nie nie współzyłam, a wiem ze przerwane leczenie nie jest dobre;/
a poza tym w nocy ''nic mi nie leci'', planowałam iść do apteki i zapytac sie czy musze przestac itp, bo zostało mi 6 tabletek do konca

tabletki dopochwowe Gyno-femidazol

21 lut 2011 - 08:37:51

hm... brałam je...aleto było rok tmu i nic juz co do nich niepamietam a niema przy nich ulotki?

tabletki dopochwowe Gyno-femidazol

21 lut 2011 - 08:43:34

lekarz cie nie poinformował kiedy wolno Ci je brac?

tabletki dopochwowe Gyno-femidazol

21 lut 2011 - 09:22:09

Gyno femidazol leczą między innymi nadżerki. Nie powinno się używać tabletek dopochwowych w czasie miesiączki, gdyż nie ma to najzwyczajniej na świecie sensu - po skończonej miesiączce dokończ kurację i tyle:]

Cytat
sunrise87
W zadnym wypadku ich nie bierz podzcas miesiaczki!!! Poczekaj az sie skonczy i dkoncz opakwoanie - lekarz Ci tego nie pwoeidzial!!!???? NO maskara, w kazdym badz razie nie bierz bo sie nabawisz jeszcze wiekszych infekcji... A tak przy oakzji to nie mozna wspolzyc podczas leczenia globulkami bo bedziesz sie leczyc miesiacami... :/

Zgadzam się w zupełności z koleżanką. Swoją drogą co to za ginekolog, że nie potrafił przekazać najważniejszych informacji dotyczących kuracji? Masakra;/



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2011-02-21 09:23 przez Asiuleczka1.

tabletki dopochwowe Gyno-femidazol

21 lut 2011 - 13:23:44

dobra juz dziekuje za wasze odpowiedzi, byłam w aptece sie zapytac, i farmacutka powiedziała ze jeżeli nie ma w nocy krwawienia(jak w moim przypadku) to mozna brać te tabletki.


dziekuje:).

tabletki dopochwowe Gyno-femidazol

21 lut 2011 - 13:23:49

dobra juz dziekuje za wasze odpowiedzi, byłam w aptece sie zapytac, i farmaceutka powiedziała ze jeżeli nie ma w nocy krwawienia(jak w moim przypadku) to mozna brać te tabletki.


dziekuje:).

tabletki dopochwowe Gyno-femidazol

21 lut 2011 - 13:26:36

ja jestem w ciazy i je bralam jednak po 5 tabletkach mnie tak wysypalo ze siedzialam i sie drapalam. Musialam odctawic.

Te tabletki są na grzybice wiec radzila bym ci nie wzpolzyc podczas ich brania.

tabletki dopochwowe Gyno-femidazol

21 lut 2011 - 13:28:22

przeczytaj ulotkę tam wszystko pisze. ja miałam gynalgin to pokrewne tabletki, ale w ulotce wyraźnie było napisane, że trzeba brać podczas okresu.

tabletki dopochwowe Gyno-femidazol

21 lut 2011 - 13:33:26

należy przerwać na czas miesiączki i nie współżyć w ogóle

Wątek został zarchiwizowany. Jeśli potrzebujesz dodatkowych informacji lub chcesz dodać swój komentarz, załóż nowy wątek:

Dodaj nowy wątek

następna dyskusja:

pomożecie?