Obecnie rozmawiamy o:
Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

Ból łydek

17 lis 2010 - 20:18:39

Hej dziewczyny!
Od jakiś ponad 2 tygodni bolą mnie łydki. Ból daję o sobie znać podczas siedzenia i leżenia, gdy chodzę to nie. Najgorzej wieczorem, gdy z bólu nie mogę zasnąć. Nie chcę iść do lekarza i faszerować sie dodatkowymi lekarstwami, bo na co dzień biorę już dość tabletek, a jak wiadomo na jedno pomogą na drugie szkodzą....
Co może być przyczyną? Czy któraś z was miała też tak?

Ból łydek

17 lis 2010 - 20:20:59

ja tez tak mam! i dodatkowo cholernie mnie boli prawa pieta tak dziwnie w srodku.. tylko ja sobie tlumacze ze za duzo chodzilam..tzn robilam ankiety w factory i musialam chodzic po sklepie przez 5 godz dziennie -minimum. mam nadzieje ze to przez to.. bo nie chce do lekarza..

Ból łydek

17 lis 2010 - 20:24:10

No właśnie ja nigdzie dużo nie chodziłam ani nie ćwiczyłam!
Boliii :(

Ból łydek

17 lis 2010 - 20:25:19

A masz duże pragnienie albo straciłaś na wadze ostatnio mimo że dużo jesz? Bo ból łydek to jeden z objawów cukrzycy...

Ból łydek

17 lis 2010 - 20:25:30

Hej, nie wiem o jaki dokładnie ból Ci chodzi, ja kiedyś miewałam straszne bolesne skurcze łydek, najczęściej w czasie snu. Takie bóle spowodowane są niedoborem magnezu i ja wcinałam czekoladę ( i to taką najtańszą z Biedronki i Auchan) i pomogło. Wydaje mi się, że Ty tez cierpisz z powodu niedoboru magnezu. Na szczęście łatwo to "wyleczyć" - czekolada, kakao itp. Mam nadzieję, że Ci chociaż trochę pomogłam:)

Ból łydek

17 lis 2010 - 20:27:24

Bierzesz tabletki anty? ja miałam tak przy yazie, pomogło zazywanie tabletek magnezu

Ból łydek

17 lis 2010 - 20:29:43

Magnez pomoże,też tak miałam:)

Ból łydek

17 lis 2010 - 20:32:48

to sa skurcze na 100% musisz brac magnez i bedzie ok

Ból łydek

17 lis 2010 - 20:32:52

Cytat
oli6666
A masz duże pragnienie albo straciłaś na wadze ostatnio mimo że dużo jesz? Bo ból łydek to jeden z objawów cukrzycy...

Oj pragnienie tak! Ostatnio bardzo dużo piję jak nigdy. A co do wagi to raczej mi się przytyło, a nie schudło heh


Cytat
saperka
Wydaje mi się, że Ty tez cierpisz z powodu niedoboru magnezu. Na szczęście łatwo to "wyleczyć" - czekolada, kakao itp.

Kiedyś piłam dużo kakao, a teraz prawie wgl, czekolady też unikam bo się odchudzam, wiec może brak magnezu.
A czy któraś z was się orientuję, czy to czasem nie jest spowodowane nadmiarem witaminy B6 lub cynku?
W tym roku strasznie wypadały mi włosy i B6 mi bardzo pomogła, lecz zamiast brać 3x1 tabletce to ja biorę 1 po 3 tabletki, a cynk 1 dziennie..... wiem tylę, ze nadmiar B6 powoduje problemy z układem nerwowym, wiec może ma to jakieś powiązanie. jak myślicie?
Biorę już 3 miesiąc.....

Nie stosuję antykoncepcji i nigdy nie stosowałam.

Ból łydek

17 lis 2010 - 20:34:47

ja tak miałam, lekarz mi powiedział, ze to przez picie dużych ilości zielonej herbaty i kazał mi brać magnez i potas



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2010-11-17 20:37 przez ewelcia365.

Ból łydek

17 lis 2010 - 20:36:31

A więc jednak magnez górą :)
Dziękuję udzielającym się dziewczyom!



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2010-11-17 20:54 przez Mikusia122.

Ból łydek

17 lis 2010 - 20:52:51

A więc jednak magnez górą :)
Dziękuję udzielającym się dziewczynom!

Ból łydek

17 lis 2010 - 21:00:13

nadmiarem witaminy B6 to na pewno nie jest spowodowane. Kup sobie w aptece Asmag z witamina B6- kosztuje ok 10zł . Na niedobór magnezu najlepszy

Ból łydek

17 lis 2010 - 21:03:05

Właśnie martwiłam się, że przedawkowałam wit. B6 i to jakieś nerwobóle.....
Ale już jestem spokojniejsza :)
Czy jeszcze ktoś się wypowie co myśli o nadmiarze witaminy B6?



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2010-11-18 17:32 przez Mikusia122.

Ból łydek

18 lis 2010 - 20:41:36

A może to początek żylaków ????

Wątek został zarchiwizowany. Jeśli potrzebujesz dodatkowych informacji lub chcesz dodać swój komentarz, załóż nowy wątek:

Dodaj nowy wątek

następna dyskusja:

proszę ... pomocy ; <