Diane - Tabletki antykoncepcyjne

26 kwi 2010 - 23:02:48

Witam Drogie Szafowiczki, mam pytanie dotyczące tabletek Diane, in. antykoncepcyjne, czy któraś z Was to może je brała? I moje pytanie czy przytyłyście po nich? Czy może cera, włosy Wam się po tym polepszyły, że tak powiem? Okres wyregulował, czy któraś miała bolące strasznie okresy a te tabletki pomogły? Dobre są jako zabezpieczenie przed ciążą ?

proszę o podbijanie

Diane - Tabletki antykoncepcyjne

26 kwi 2010 - 23:11:01

moja kumpela brala i bierze, jest szczuplutka jak nie wiem co;) od 6 lat na tabsach w ciaze jeszcze nie zaszla;)
aczkolwiek jeszcze polacy nie wiedza, ze antykoncepcyjne tabletki sa rakotworcze! znowu sie obudzimy jak do nas przywieja dobitne wiesci z zachodu..polska zacofany kraj...

Diane - Tabletki antykoncepcyjne

26 kwi 2010 - 23:17:36

masa watkow juz o tym jest :)

Diane - Tabletki antykoncepcyjne

26 kwi 2010 - 23:15:03

ja je brałam dosyć długo, prawie dwa lata. jeżeli chodzi o antykoncepcje to u mnie wszystko sprawnie działało ^^ z cerą zmian nie zauważyłam, włosy to samo. ale przytyłam, nie dużo, trochę w biodrach, trochę w piersiach. ja ogólnie szczupła jestem więc wielkiej różnicy mi to nie zrobiło ale dla dziewczyn z problemami wagowymi to nie polecam. chociaż jak wiadomo każdy organizm może inaczej reagować. sprawdź sama, weź na próbę kilka miesięcy jak nie będą pasowały to zmienisz :)

Diane - Tabletki antykoncepcyjne

27 kwi 2010 - 08:37:15

no właśnie mam na 3 miesiące , i mam nadzieję, że juz jak mam tyć to, żeby piersi trochę urosły ;) Ale słyszałam, że ich nie bardzo jest je brać długo ? Mi Pani ginekolog powiedziała, że góra pół roku mogę. Mam pytanie do dziewczyn, które uważają , że to dobre zabezpieczenie : Jeszcze używałyście jakiś zabezpieczeń czy tylko t tabletki ? :)



Zmieniany 2 raz(y). Ostatnia zmiana 2010-04-27 08:41 przez Malincia666.

Diane - Tabletki antykoncepcyjne

27 kwi 2010 - 08:46:41

Ja je biorę i polecam :) miałam straszne pryszcze, wręcz bulwy a teraz mam śliczniusią buźkę ;) tylko trzeba na to czasu. a co do tycia to trzeba się pilnować bo po każdych się tyje :/ no ale jest jeden minus, straszne są huśtawki nastroju i łatwo można wpaść w depresję :(

Diane - Tabletki antykoncepcyjne

27 kwi 2010 - 08:49:20

Kurcze... hmm.. ja kiedyś też brałam, ale nie z taką ilością hormonów, bardziej na regulację. A co do depresji to też nieźle, a huśtawki nastrojów to mam cały czas ;D



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2010-04-27 08:50 przez Malincia666.

zweryfikowana
Posty: 9
Ostrzeżenia: 1/5

Diane - Tabletki antykoncepcyjne

27 kwi 2010 - 08:54:05

Treść posta została usunięta automatycznie



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2011-07-24 19:20 przez Agatt91.

Diane - Tabletki antykoncepcyjne

27 kwi 2010 - 08:58:28

Ja nie przytyłam wcale i cere dostałam jak pupka niemowlaka...:D
A przypisała mi je kiedyś pani dermatolog

Diane - Tabletki antykoncepcyjne

27 kwi 2010 - 08:57:02

osz kurde, żeby dermatolog antykoncepcje zapisywał dobre :D Ale dobrze, że mówisz, że lepszą cere miałaś, bo też mam z tym problemy niezłe :)

A jako zabezpieczenie same tabletki, dobre?

Diane - Tabletki antykoncepcyjne

27 kwi 2010 - 09:02:06

ja je kiedyś brałam i wszystko było OK. Rzadnej huśtawki nastrojów nie było, nie przytyłam a cera wyglądała idealnie. A tabletki antykoncepcyjne można brać przez rok później trzeba zrobić 1-2 m-ce przerwy i dalej można brać (sprawdzona informacja od ginekologa). Mam zamiar do nich wrócić ;)

Diane - Tabletki antykoncepcyjne

27 kwi 2010 - 09:04:25

ja jestem na Diane od kilku lat i widzę same plusy - piersi mi się zaokrągliły, problemy z cerą bardzo się zmniejszyły, nie mam już bolesnych miesiączek i zawsze dostaję z dokładnością szwajcarskiego zegarka :)

Diane - Tabletki antykoncepcyjne

27 kwi 2010 - 09:09:59

diane przepisywane sa czasami osobom ktore maja problemy z cera. moja siostra kiedys je brala wlasnie ze wzgledu na cere, lekarz jej przepisal. po tych tabletkach bardzo poprawia sie jej stan.

a ja osobiscie polecam novynette:)

Diane - Tabletki antykoncepcyjne

27 kwi 2010 - 09:07:12

Od tabletek się nie tyje, tylko jak mają dużo e.... (nie pamietam dokładnie) to powodują apetyt i więcej się je... A nie że od tabletek bym.. 10 kilo :P , z tego co mi koleżanka mówiła

Diane - Tabletki antykoncepcyjne

27 kwi 2010 - 09:11:52

Mi przepisano te tabletki ze względów własnie strasznie bolących miesiączek i cery, i widzę, że te które z Was brały są zadowolone :) To mnie już bardziej pociesza :D Ale dalej żadna się nie wypowiedziała, czy uważa te tabletki za dobry środek antykoncepcyjny ;)

Wątek został zarchiwizowany. Jeśli potrzebujesz dodatkowych informacji lub chcesz dodać swój komentarz, załóż nowy wątek:

Dodaj nowy wątek

następna dyskusja:

brązowe plamienia między miesiączkami