Obecnie rozmawiamy o:

Gastroskopia

gorący temat

Prostowanie włosów

godzinę temu

hurtownia elektryczna

wczoraj o 22:38

szkoła nauki jazdy

wczoraj o 22:37

Angielski

wczoraj o 19:33

Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

Hej..

Kupiłam sandały z Lasockiego.. gdy chciałam raz jeszcze w domu je założyć - urwała się sprzączka i buty nie nadają się do chodzenia. uwierzcie, nie ciągnęłam jej, mam szczupłą nogę! buty wciąż mają metkę.....

Sandały mają wciąż metkę - chciałabym ubiegać się o zwrot pieniędzy (nie zamierzam czekać na naprawę, bo się lato skończy, a zresztą straciłam do CCC zaufanie bo to nie pierwszy wadliwy model i chcę kupić lepsze buty) - a więc chce ZWROTU KASY !!! (swear)

Czy mam prawo od razu zgłosić odstąpienie od umowy?

CCC zawsze robi problemMojej 7 letniej corce pekly buty,to mi powiedzieli,ze kasy nie zwroca bo je rozciela nozem.Tak wziela sobie tasak i pociela,glupie ich te teksty.Juz tam nie kupuje.



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2015-08-03 19:44 przez tatiana29.

To był mój absolutnie ostatni zakup, ale póki co... chcę zwrotu pieniędzy. Wolałabym bez sądu i rzecznika praw konsumenta - ale jeśli będzie trzeba, to nie zawaham się. To był kolejny i ostatni mój zakup w tym sklepie.

Bardzo proszę o porady w jaki sposób dochodzić do swoich praw...

powiedz ze w domu zobaczylas ze buty maja wade :) i chciałabyś wymienić na nowe :) skoro maja metke i były kupione na dniach no to mysle ze nie będzie problemu ja tak kiedyś kupiłam ala emu z ccc w sklepie przymiezalam inna pare w zakupiłam buty które były w kartonie zapakowane w domu gdy zalozylam jakos dziwnie noga leciała mi do srodka zobaczyłam ze buty maja krzywe szycie następnego dnia pojechałam do sklepu i od razu oddali mi kase bez zadnego problemu :) mysle ze i tutaj nie będą mieli wątpliwości i spelnia twoje oczekiwania

Kochana, ale ja nie chcę ich wymieniać na nowe, chcę zwrotu pieniędzy. Nie mam pewności ile mi posłużą, więc wolę kupić ze sprawdzonej marki i więcej mojej nogi żadne ccc nie skusi ;)

Spróbuj powołać się na niezgodność towaru z umową i odstąpić od umowy ze względu na ujawnienie się wady uniemożliwiającej użytkowanie na przestrzeni mniej niż pół roku od zakupu.Jeśli sklep wdroży procedurę reklamacyjną będziesz musiała swoje odczekać.

W pierwszej kolejności masz prawo jedynie zażądać naprawy lub wymiany towaru na nowy, zgodny z umową. Jeśli zażądasz od razu zwrotu gotówki sklep na prawo ( może, ale nie musi) odrzucić reklamację ze względu na żądania niezgodne z Ustawa.



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2015-08-03 21:20 przez sunlight13.

Od grudnia ubiegłego roku jest nowa ustawa konsumencka(teraz rękojmia, a nie niezgodność towaru z umową-szczegóły znajdź w necie )i można od razu żądać kasy.

Jak coś to będę się na tą ustawę powoływać powoływać...


hej, a jakis konkretny wzor reklamacji powinnam miec w moim przypadku? pomocy :)



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2015-08-04 06:58 przez scenecunt.

CCC omijam szerokim łukiem. Kilka lat temu reklamowałam u nich buty, w których po dwóch miesiącach pękła podeszwa. Stwierdzili, że sama ją przecięłam. Odwoływałam się od ich decyzji, ale bezskutecznie. W końcu wypięłam się na nich, nie odbierając nawet butów ze sklepu, taka byłam wściekła. Dziś bym im nie odpuściła, zwłaszcza, że wygrałam już kilka batalii z innymi sklepami. Nie odpuszczaj!
Najlepiej idź do rzecznika konsumentów, który działa przy urzędzie miasta/gminy/powiatu. On pomoże Ci napisać pismo, powołując się na odpowiednie przepisy. :)



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2015-08-04 07:59 przez Onyksowa.

Jeśli nie widać że jej coś popsute to po porostu idź i zwróć masz na to 30dni nie musisz się tłumaczyć dlaczego:

Jeśli chodzi o zwroty to sklep nie ma obowiązku przyjęcia zwrotu.
Zawsze masz prawo do zwrotu jeśli kupujesz przez internet lub kupujesz nie w miejscu prowadzenia działalności. Wtedy masz zawsze 14 dni. Niektóre sklepy przyjmują zwroty (zazwyczaj sieciówki), ale to jest tylko ich "dobra wola". Nie wiem jak CCC.
Tak, prawo od grudnia się zmieniło i jest przyjęte, że już od pierwszej reklamacji możesz żądać zwrotu jednakże:
Art. 560. § 1. Jeżeli rzecz sprzedana ma wady, kupujący może od umowy odstąpić albo żądać obniżenia ceny. Jednakże kupujący nie może od umowy odstąpić, jeżeli sprzedawca niezwłocznie wymieni rzecz wadliwą na rzecz wolną od wad albo niezwłocznie wady usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona przez sprzedawcę lub naprawiana, chyba że wady są nieistotne.
Czyli w praktyce jeśli byłaby to twoja druga reklamacja to spokojnie możesz żądać zwrotu pieniędzy, a tak to może być problem.
Ale nie poddawaj się i POWODZENIA :)

niezweryfikowana
Posty: 240
Ostrzeżenia: 5/5

Jeśli masz paragon to idź do sklepu i powinni ci oddać pieniądze lub naprawić.

Idź do sklepu i oddaj buty albo zgłoś reklamacje i tyle w temacie



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2015-08-04 10:39 przez baletnica111.

zweryfikowana
Posty: 245
Ostrzeżenia: 1/5

mogą Ci te buty wymienić lub naprawić - w SKLEPIE STACJONARNYM NIE MUSZĄ PRZYJMOWAĆ TOWARU - WYMIANA LUB ZWROT TO ICH DOBRA WOLA.. kiedy się nauczycie tego?

to nie sprzedaż internetowa że macie 14 dni czy więcej na wymianę czy zwrot :)

Przykro nam, ale tylko zarejestrowane osoby mogą pisać na tym forum.

następna dyskusja:

Wygralam ze sklepem