Obecnie rozmawiamy o:
Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

Jestem tak zdesperowana, że zwracam się tutaj o pomoc ;P

Jaką kartę najlepiej kupić by móc tanio rozmawiać z Holandii do Polski ( albo na odwrót) ..Ja mam telefon z plusa, mój facet który jest w NL ma z orange oraz z T-Mobile ( kupił by mieć 1,5h, ale coś mu nie działał pakiet i przegadał całą kasę... ) Albo bardziej opłaca się kupić jakąś holenderską kartę ?
Nie ma możliwości dzwonienia na stacjonarny, bo nie posiadam :|

Wypowiadajcie się coś na ten temat, bo ja jestem w tym naprawdę zielona :(

Lebara :) sama rozmawiałam z Lebary, najtaniej jest na stacjonarne, na komórki też taniej i jak doładowujesz za 10euro, to dostajesz 20 euro, jak za 20 to 40 :)

Cytat
devilkitty
Lebara :) sama rozmawiałam z Lebary, najtaniej jest na stacjonarne, na komórki też taniej i jak doładowujesz za 10euro, to dostajesz 20 euro, jak za 20 to 40 :)
a jestes teraz w Holandii tak ? Czyli ile minut przegadasz za te np. 10 euro na komórkę ?

też niestety nie wiem ale podbiję

zainstalujcie sobie skypa, po co tracic kasę na drogie rozmowy roamingowe, jak można nawijac za darmo?

nie mam pojęcia. Nie macie skype?

Cytat
allicia
zainstalujcie sobie skypa, po co tracic kasę na drogie rozmowy roamingowe, jak można nawijac za darmo?
pojechal do pracy, nie ma tam ani internetu ani komputera ;)

Nie już nie jestem, właśnie 2 dni temu wróciłam do kraju. Ile przegadałam powiem Ci, że nie pamiętam, ale mogłam rozmawiać i rozmawiać. Wiem, że na stacjonarne była promocja - 9 centów za minutę, nie wiem czy nadal jest, ale wtedy to się gadało :)

Cytat
ilovelolipop
Cytat
devilkitty
Lebara :) sama rozmawiałam z Lebary, najtaniej jest na stacjonarne, na komórki też taniej i jak doładowujesz za 10euro, to dostajesz 20 euro, jak za 20 to 40 :)
a jestes teraz w Holandii tak ? Czyli ile minut przegadasz za te np. 10 euro na komórkę ?