Obecnie rozmawiamy o:

wybór przedszkola

gorący temat

Budowa domu

13 minut temu

najtańsza apteka

godzinę temu

Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

Czy rodzice wam pomagają ?

29 sie 2011 - 19:15:05

Mam pytanie do dziewczyn ktore uczeszczaja na platne studia , czy rodzice wam placa za nie ? Za wynajem mieszkania, zycie itp ?

Czy rodzice wam pomagają ?

29 sie 2011 - 19:35:56

Mi będą opłacać szkołę i dojazdy [oraz pewnie większość potrzebnych rzeczy] - od roku szukam pracy i ciągle nic..

Czy rodzice wam pomagają ?

29 sie 2011 - 19:37:26

mi też , ale od początku się sami zaoferowali że będą mi opłacać szkołę, studiuję zaocznie , pracuję ,odkładam na lokatę ile się da

Czy rodzice wam pomagają ?

29 sie 2011 - 19:43:13

ktos jesszcze ?

Czy rodzice wam pomagają ?

29 sie 2011 - 20:31:45

ja będę studiować dziennie, ale wiem, że gdybym musiała płacić - na pewno by mi pomogli (choć ja niechętnie bym korzystała z tej pomocy)

Czy rodzice wam pomagają ?

29 sie 2011 - 20:33:48

ja chodze do liceum wiec jestem nadal na utrzymaniu
chociaz we wakacje zarabiam i nie biore kasy

Czy rodzice wam pomagają ?

29 sie 2011 - 20:34:58

ja teraz dostawałam wysokie stypendium z racji kierunków zamawianych, więc rodzice dawali mi tylko na mieszkanie, a wszystkie rachunki, jedzenie, inne wydatki to opłacałam z tego stypendium

Czy rodzice wam pomagają ?

29 sie 2011 - 20:35:13

Skonczyłam studia 8 lat temu i rodzice mi opłacali stancje

Czy rodzice wam pomagają ?

29 sie 2011 - 20:35:37

od zawsze radze sobie sama

Czy rodzice wam pomagają ?

29 sie 2011 - 20:35:47

studiuje dziennie, ale też trzeba się utrzymać w mieście - rodzice dają mi 200 zł, mam trochę stypendium, a resztę sama zarabiam;)

Czy rodzice wam pomagają ?

29 sie 2011 - 20:36:00

Ja idę dopiero za rok na studia, ale mój brat studiuje dziennie i rodzice kupili mu mieszkanie, dają na życie itp. Teraz oni nam pomagają, w przyszłości my im będziemy pomagać, takie życie :)