Obecnie rozmawiamy o:

Sypialnia tapeta

dzisiaj o 16:04

Hiszpania

dzisiaj o 14:40

Wakacje w Hiszpanii.

dzisiaj o 14:37

w czym śpicie?

dzisiaj o 13:16

Roleta okienna

dzisiaj o 13:13

Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

POCZTA POLSKA - wątek zbiorczy

21 gru 2010 - 08:34:51

Czekam za przekazem od 13 grudnia dzwonie na poczte nie ma ,wiem ze pieniadze były napewno wysłane czy wiecie ile moze isc przekaz pocztowy w tym samym miescie.to czekanie juz mnie denerwuje



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2010-12-21 08:47 przez mirka89.

POCZTA POLSKA - wątek zbiorczy

21 gru 2010 - 08:58:34

Cytat
mirka89
Czekam za przekazem od 13 grudnia dzwonie na poczte nie ma ,wiem ze pieniadze były napewno wysłane czy wiecie ile moze isc przekaz pocztowy w tym samym miescie.to czekanie juz mnie denerwuje

Po 14 dniach nadawca powinien zlozyc reklamacje.Nawet przekazy gina.Moja mama tak miala z pierwsza emerytura, zaginela.Oczywiscie pieniadze odzyskala, ale ZUS musial zlozyc reklamacje.

POCZTA POLSKA - wątek zbiorczy

21 gru 2010 - 09:10:18

Cytat
zana78111
Po 14 dniach nadawca powinien zlozyc reklamacje.Nawet przekazy gina.Moja mama tak miala z pierwsza emerytura, zaginela.Oczywiscie pieniadze odzyskala, ale ZUS musial zlozyc reklamacje.

To super liczyłam że do swiat pieniadze spokojnie dojda,ale teraz juz zaczynam w to watpic.a ile poczta ma czasu na odpowiedz w sprawie reklamacji



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2010-12-21 09:11 przez mirka89.

POCZTA POLSKA - wątek zbiorczy

21 gru 2010 - 09:33:53

Cytat
mirka89
Cytat
zana78111
Po 14 dniach nadawca powinien zlozyc reklamacje.Nawet przekazy gina.Moja mama tak miala z pierwsza emerytura, zaginela.Oczywiscie pieniadze odzyskala, ale ZUS musial zlozyc reklamacje.

To super liczyłam że do swiat pieniadze spokojnie dojda,ale teraz juz zaczynam w to watpic.a ile poczta ma czasu na odpowiedz w sprawie reklamacji

Ale spokojnie, nie zalamuj sie, moze dzis dzis pieniadze beda u Ciebie.Sadze, ze zaginiecie przekazow sa to naprawde bardzo rzadkie przypadki.
Reklamacja trwala ok.2 tyg.ale maja na to chyba 3 tyg.

zweryfikowana
Moderator
Posty: 4.355

POCZTA POLSKA - wątek zbiorczy

21 gru 2010 - 09:39:09

Święta, święta święta. Ja czekam od piątku na przesyłkę kurierską priorytetową i nie ma, dziś sprawdziłam an stronie kuriera i nawet jeszcze do Warszawy nie dodarła więc nie liczę już że dojdzie na święta

POCZTA POLSKA - wątek zbiorczy

21 gru 2010 - 09:51:22

tylko ze na mojej poczcie nic nie ma dzwoniłam na poczte gdzie były nadawane to nie wiedza gdzie sa pieniadze

zweryfikowana
Moderator
Posty: 4.355

POCZTA POLSKA - wątek zbiorczy

21 gru 2010 - 09:59:16

Motyl vel mirka89 
Użytkownik może w Serwisie Szafka.pl posiadać 
co najwyżej jedno Konto.



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2010-12-21 10:00 przez CHRUPEK.

POCZTA POLSKA - wątek zbiorczy

21 gru 2010 - 09:59:52

Poczta ma czas na odpowiedź na reklamację 1 miesiąc ale przeważnie odpowiada w dużo krótszym terminie. Termin 1 miesiąc dotyczy przesyłek zagraniczych.

zweryfikowana
Posty: 165
Ostrzeżenia: 4/5

POCZTA POLSKA - wątek zbiorczy

21 gru 2010 - 10:23:14

Dziewczęta chciałam zapytać jak sie składa reklamacje na poczcie chodzi mi o to który druczek mam wypełnic , u nas na poczcie są tak niemiłe Panie ,że niechce mi sie z nimi rozmawiać :P ,poniewaz nigdy nie składałam i czy mogłabym ją złożyć przez internet,dzieki :)

POCZTA POLSKA - wątek zbiorczy

21 gru 2010 - 10:38:46

niestety kontakt z tymi paniami będzie nieunikniony bo do reklamacji trzeba dołączyć potwierdzenie nadania przesyłki. A i sam druk na reklamację nie jest ogólnie dostępny tylko trzeba poprosić zazwyczaj u kontrolera

POCZTA POLSKA - wątek zbiorczy

29 gru 2010 - 12:42:00

słuchajcie, nadalam paczkę przed swietami, a dzis listonosz mi paczke oddał, zapłaciłam jak za zboże, bo ciezka była, ale nie w tym rzecz

na paczce napisano - nie ma takiej ulicy w tej miejscowości.

no d..a jasna, ja do tej pani juz wysylałam paczki nie raz! na ten sam adres!

sluchajcie, jak i gdzie ja to moge zareklamowac - prawie 30 zł piechota nie chodzi prawda?? no przez czyjąś opieszałość, analfabetyzm i ogromne "niechcenie się" kobita nie dostala paczki do dziś dnia, a ja straciłam kasę (bo zobowiązałam sie do pokrycia kosztów przesyłki, wiec jestem podwójnie w plecy)

czy któras z was miała taki problem z dostarczeniem przesyłki przez poczte polską (a pomysec ze dopiero co ich pochwaliłam... dziady jedne)

POCZTA POLSKA - wątek zbiorczy

01 sty 2011 - 20:22:37

najlepiej zareklamować na urzędzie w którym się nadawało.
Idź z tą paczką albo przynajmniej opakowaniem czy drukiem na którym to napisano. Pewnie druk na reklamację każą wypełnić albo odręcznie napisać na czym rzecz polega. Z potwierdzeniem nadania oczywiście trzeba się zgłosić. Nie powinni mieć wątpliwości co do zwrotu kosztów przesyłki. Pewnie na rozdzielni ktoś zawinił... Teraz odczytywane są adresy po kodach pocztowych, wystarczy błąd jedenj cyfry i komputer nie odnajdzie danego adresu.

POCZTA POLSKA - wątek zbiorczy

01 sty 2011 - 20:31:52

Cytat
ulalabs
najlepiej zareklamować na urzędzie w którym się nadawało.
Idź z tą paczką albo przynajmniej opakowaniem czy drukiem na którym to napisano. Pewnie druk na reklamację każą wypełnić albo odręcznie napisać na czym rzecz polega. Z potwierdzeniem nadania oczywiście trzeba się zgłosić. Nie powinni mieć wątpliwości co do zwrotu kosztów przesyłki. Pewnie na rozdzielni ktoś zawinił... Teraz odczytywane są adresy po kodach pocztowych, wystarczy błąd jedenj cyfry i komputer nie odnajdzie danego adresu.

juz sie w miedzyczasie dowiedziałam, napisalam reklamację - co ciekawe do urzedu który nie dostarczył paczki, wiec jeszcze dodatkowo zapłaciłam za list do naczelnika urzędu. dziadostwo i tyle - tak wam powiem:/

POCZTA POLSKA - wątek zbiorczy

26 sty 2011 - 19:34:05

sługa E-PRZESYŁKA polega na przyjęciu, przemieszczeniu oraz doręczeniu przesyłki wyłącznie poprzez jej wydanie w wyznaczonej placówce pocztowej, wskazanej przez nadawcę, po wcześniejszym powiadomieniu adresata e-mailem albo przez SMS, o możliwości i miejscu jej odbioru.

ramach usługi mogą być nadawane następujące rodzaje przesyłek:

"przesyłka standard", która polega na przyjęciu i przemieszczeniu oraz wydaniu przesyłki adresatowi lub innej osobie uprawnionej do jej odbioru,
"przesyłka pobranie", która polega na przyjęciu i przemieszczeniu oraz wydaniu przesyłki adresatowi lub innej osobie uprawnionej do jej odbioru oraz pobraniu należnej kwoty i niezwłocznym przekazaniu jej na adres albo rachunek bankowy wskazany przez nadawcę.
Usługa realizowana jest w terminie deklarowanym D+3 (gdzie D oznacza dzień nadania przesyłki, 3 oznacza liczbę dni, które upłynęły od dnia nadania przesyłki do dnia pierwszego powiadomienia adresata o możliwości odbioru przesyłki, z wyłączeniem sobót i dni ustawowo wolnych od pracy).

Dla przesyłek ustala się 7 dniowy termin odbioru, liczony od dnia następnego po dniu przekazania e-mailem albo SMS-em informacji o nadejściu przesyłki do wskazanej przez nadawcę placówki pocztowej.

Maksymalna deklarowana wartość przesyłki oraz maksymalna wysokość kwoty pobrania wynosi 20 000 zł.

Minimalne wymiary E-PRZESYŁKI wynoszą 15 cm x 20 cm, natomiast maksymalne 60 cm x 50 cm x 30 cm.

Za dodatkową opłatą Poczta Polska oferuje nadawcy E-PRZESYŁKI możliwość skorzystania z następujących świadczeń:

traktowanie przesyłki jako przesyłki z zadeklarowaną wartością,
potwierdzenie wydania albo zwrotu przesyłki:
SMS-em, albo
e-mailem
ostrożnie,
sprawdzenie zawartości przesyłki przez odbiorcę wraz z uzyskaniem dowodu tego sprawdzenia (usługa realizowana wyłącznie dla "przesyłki pobranie";).
przedziały wagowe przesyłka STANDARD przesyłka POBRANIE
przekazanie
kwoty pobrania
na rachunek bankowy przekazanie
kwoty pobrania
na wskazany adres
OPŁATA w złotych OPŁATA w złotych OPŁATA w złotych
do 1 kg 7,00 10,00 13,00
ponad 1 kg do 2 kg 8,50 11,00 14,50
ponad 2 kg do 5 kg 9,50 12,50 16,50
ponad 5 kg do 10 kg 14,50 19,00 24,00
ponad 10 kg do 15 kg 16,50 23,50 27,50
ponad 15 kg do 20 kg 25,00 32,00 36,00
ponad 20 kg do 30 kg 30,00 37,00 40,00
Znajdź placówkę wydającą E-PRZESYŁKĘ

Infolinia:
- dla korzystających z telefonów stacjonarnych - 801 333 444 (opłata jak za połączenie lokalne)
- dla korzystających z telefonów komórkowych - 43-842-06-00 (opłata wg cennika operatora)

Przykro nam, ale tylko zarejestrowane osoby mogą pisać na tym forum.

następna dyskusja:

Kicz dla dzieci