Obecnie rozmawiamy o:
Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

praaaca

19 lut 2011 - 16:24:29

Wymagania odnośnie kandydatki:
1. Studentka do 26 roku życia
2. dostępna co najmniej 2 soboty w miesiącu

Oferta:

1. Umowa zlecenie przedłużana co miesiąc – na miesiąc
2. Stawka godzinowa 5zł/brutto za 1h
3. Praca 4h dziennie, lub 8h wtedy kiedy Jolanta Łagowska (kierowniczka sklepu)będzie chciała mieć wolne, lub krócej niż 4h dziennie, kiedy w ogóle nie będzie ludzi. Decyzję o skróceniu danego dnia godzin pracy podejmuje p. Jolanta Łagowska
4. Pod koniec miesiąca na podstawie przepracowanych godzin będzie robiony przelew wynagrodzenia. Praca w soboty – wtedy 5h dziennie, min. 2 soboty w miesiącu, za 3cią kolejną sobotę stawka 5,5zł /brutto za 1h. Praca w zasadzie na dwie zmiany, ponieważ czasami będzie to 10-14, a czasami 14-18.
5. praca od 01.03.2011


co sadzicie o takiej ofercie pracy?
jestem studentka zaoczna,z tego co wynika to tez bede na tyg pracowac?

praaaca

19 lut 2011 - 16:35:05

Cytat
catherinaaa

co sadzicie o takiej ofercie pracy?
jestem studentka zaoczna,z tego co wynika to tez bede na tyg pracowac?

nie rozumiem twojego ostatniego pytania

ogłoszenie bardzo chaotyczne
"Praca w soboty – wtedy 5h dziennie, min. 2 soboty w miesiącu, za 3cią kolejną sobotę stawka 5,5zł /brutto za 1h. " wynika z tego że codziennie praca po 4 lub 8 h, w soboty po 5 h .

a jakiego miejsca dotyczy to ogłoszenie? na jakie stanowisko szukają pracownika? jakiś sklep?
Zastanów się czy będzie ci się opłacało pracować za 5zł/ godzinę bo to nędzna stawka i czy warto pakować się w układ taki że umowę przedłużają ci "co miesiąc na miesiąc" - czyli nigdy nie będziesz pewna czy przedłużą czy nie, czy masz pracę na następny miesiąc czy nie.
Kolejna sprawa to przemyśl kwestię umowy zlecenia- nie masz składki emerytalnej i nie masz ubezpieczenia.