Obecnie rozmawiamy o:
Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

bolerko wyjdzie?

16 sty 2012 - 20:02:02

dziewczyny miałam taką kurtkę ale zepsuł się zamek uciełam ją i chce zrobić bolerko jak myślicie uda się?jak będzię wyglądało?

bolerko wyjdzie?

16 sty 2012 - 20:04:38

Not !

bolerko wyjdzie?

16 sty 2012 - 20:06:44

aaa znowu fetyszysta kurtek

bolerko wyjdzie?

16 sty 2012 - 20:07:31

szczerze wątpię...sorry ale to juz kijowo wygląda ;/ nie lepiej było ten zamek naprawić i zostawic tę kurtkę taką, jaka jest a bolerko sobie iść kupić?

bolerko wyjdzie?

16 sty 2012 - 20:08:11

moim zdaniem brzydko, bez zamka też wygląda świetnie, ja bym nic nie robiła z tym :)

bolerko wyjdzie?

16 sty 2012 - 20:08:45

tragedia...

bolerko wyjdzie?

16 sty 2012 - 20:09:33

Cytat
savage137
szczerze wątpię...sorry ale to juz kijowo wygląda ;/ nie lepiej było ten zamek naprawić i zostawic tę kurtkę taką, jaka jest a bolerko sobie iść kupić?
może i lepiej ale chciałam sie pobawić,a jako kurtka podoba wam się?

bolerko wyjdzie?

16 sty 2012 - 20:10:10

jakoś tego nie widze, skóropodobne bolerko?!.....

bolerko wyjdzie?

16 sty 2012 - 20:12:34

aua szkoda kurtki!!!! wprawienie nowego zamka to około 12zł, a teraz napewno nie wygląda korzystnie.

bolerko wyjdzie?

16 sty 2012 - 20:12:40

acha...
jakbym chciała zrobiś bolerko z takiej kurtki to bym tu chyba też rękawy skróciła tak lekko za łokieć, ale to sama będziesz kombinowała, czy krawcowa???
bo sama to chyba nie dasz rady!!

bolerko wyjdzie?

16 sty 2012 - 20:13:56

Cytat
Madzia12230
Cytat
savage137
szczerze wątpię...sorry ale to juz kijowo wygląda ;/ nie lepiej było ten zamek naprawić i zostawic tę kurtkę taką, jaka jest a bolerko sobie iść kupić?
może i lepiej ale chciałam sie pobawić,a jako kurtka podoba wam się?

jako kurtka też się już nie podoba bo jest w dwóch częściach !!!!
"bolerko" okropne...

bolerko wyjdzie?

16 sty 2012 - 20:16:00

Cytat
Madzia12230
Cytat
savage137
szczerze wątpię...sorry ale to juz kijowo wygląda ;/ nie lepiej było ten zamek naprawić i zostawic tę kurtkę taką, jaka jest a bolerko sobie iść kupić?
może i lepiej ale chciałam sie pobawić,a jako kurtka podoba wam się?

Jako kurtka mi się podobała :) Widzę ,że cierpisz na to samo co ja w zeszłym tygodniu- wewnętrzny przymus pocięcia czegokolwiek :) Ja pocharatałam sukienkę a teraz nie wiem , co mam z nia zrobić dalej....a miałbyć taki piekny atramentowy tulipan :) ehh

bolerko wyjdzie?

16 sty 2012 - 20:17:08

a nie lepiej było wszyć nowy zamek?:P

bolerko wyjdzie?

16 sty 2012 - 20:17:49

Cytat
kasiarz141
acha...
jakbym chciała zrobiś bolerko z takiej kurtki to bym tu chyba też rękawy skróciła tak lekko za łokieć, ale to sama będziesz kombinowała, czy krawcowa???
bo sama to chyba nie dasz rady!!
sama będę się bawić.

bolerko wyjdzie?

16 sty 2012 - 20:22:47

bedzie brzydko bo na bolerko musi byc inny kroj albo dasz calkiem przeszyc lacznie ze szwami bocznymi albo taniej wymienisz zamek

Wątek został zarchiwizowany. Jeśli potrzebujesz dodatkowych informacji lub chcesz dodać swój komentarz, załóż nowy wątek:

Dodaj nowy wątek

następna dyskusja:

Przerabiam spódnicę. Jak to zrobić?