Obecnie rozmawiamy o:

Oddać czy sprzedać

gorący temat

Nie wiem co zrobić

11 minut temu

moda damska

21 minut temu

ŚLUB 2017

50 minut temu

Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki

Jak się całować?

22.01 o 13:47

Fast slim

20.02 o 12:49

Jak rozciągnąć buty?

21.12 o 16:09

STARE PIOSENKI!!

26.01 o 22:30

Aktywne użytkowniczki

hej,mam psa yorka szczeniaczka ma 7 tygodni,naczytałam sie na forum itd. gdzie tylko mogłam i juz zgłupiałam....powiedzcie jak to jest z tymi szczepieniami,ile powinien ich miec,co z kapaniem wychodzeniam z nim na dwór ? macie yorki napiszcie jak to jest jak dlugo rosna im włoski kiedy pierwsze strzyzenie? prosze piszcie co wiecie ...bardzo go kocham przygarnełam go ktos go porzuci na drodze :( :( :( i chciałabym wiedziec jak najwiecej....

zawsze marzyłam o yourku.. :<
a mam dwa duże przybłędy , ale są bardzo kochane i nie oddałabym ich nikomu :)
Tobie niestety nic poradzić nie mogę ale życzę żeby się zdrowo chował :)

o jeju :) ja swojego tez przygarnelam bo zostal oddany :) wiec ... szczepienie pierwsze to juz powinnas mu zafundowac;) moj dostaje raz na rok w styczniu caly pakiet w jednej szczepionce. Koszt 80 zl. Ale na nosowke wscieklizne i inne choroby wiec nic wiecej nie robie z nim w ciagu roku jesli o to chodzi. Co 4 miesiace do 5 tabletke na odrobaczenie koszt ok 7zl, ale podaje sie ja zaleznie od wagi . W lecie zaczna sie kleszcze wiec takze musisz go zapezpieczyc raz na miesiac wylewam swojemu na kark plyn (nazwy nie pamietam) fripex chyba na pchly kleszcze. Strzyzenie juz jak uwazasz:) moj w tym momencie ma krecone wlosy ale blizej lata obcinam go na 6 milimetrow maszynka oczywiscie u fryzjera :) i tak co trzy miesiace az do poznej jesieni. Bo w jesieni zapuszczam mu wlosy zeby nie bylo mu zimno. Co do kapieli... ciezko okreslic robi sie to chyba w miare potrzeb choc weterynarz wspomnial mi ze kapanie psa raz na tydzien to za czsto gdyz ma on wrazliwa skore. Moj i tak jest caly czas w domu poza kilkoma spacerami wiec kapie go calego raz na miesiac a po kazdym brudnym spacerze same lapki i brzuch.

idź teraz na pierwsze szczepienie i odrobaczenie, potem weterynarz CI powie, kiedy masz przyjść kolejny raz, w zależności od tego jaką da psu szczepionkę

a może po prostu się komus zgubił?

oj dzięki wielkie ! jest słodki a znalazłam go na 2 km. odcinku lesnej drogi od miasta nie sadze zeby sie komus zgubił... :(

nie wiem jak mozna wyrzucic takie malenstwo;) sama marzylam o yorku i tak sie stalo ze go dostalam takim podobnym zbiegiem okolicznosci jak ty.... tyle ze nie znalazlam go na ulicy a wzielam od obcych ludzi ktorzy nie mieli czasu sie nim zajmowac. :] posiadam sweterki dla niego mam tez do oddania jeden za maly jakbyc chciala
a mozesz wstawic zdjecie?:D



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2012-01-26 18:26 przez Aniolek_88.

ktoś yorka porzucił? jestem w szoku...

nie znam się na psach, a same te yorki mnie nie kręcą. W moim bloku jeden mieszka i non stop szczeka jak głupi kiedy wylezie na balkon...najgorsze szczekacze z jakimikolwiek spotkałam się.

Cytat
aneczkafn
ktoś yorka porzucił? jestem w szoku...

nie znam się na psach, a same te yorki mnie nie kręcą. W moim bloku jeden mieszka i non stop szczeka jak głupi kiedy wylezie na balkon...najgorsze szczekacze z jakimikolwiek spotkałam się.
tak jak i z ludzmi nie wrzuca sie wszystkich do jednego worka :P nie kazdemu yorkowi szczeka sie nie zamyka.. moj wogole nie szczeka prawie , pol dnia siedzi na parapecie i cisza jak makiem zasial, to zalezy od charakteru psa

ze szczepieniami to roznie w zaleznosci jakie to szczepienie, najczesciej daja novidac puppy czy jakos tak bo jest od razu przeciw kilku chorobom a przy okazji od razu odrobaczanie. Za 2tyg kolejne odrobaczanie a szczepienie o ile sie nie myle to po miesiacu.. O ile Ci nie zachoruje nic( oby nie!) bo jezeli bedzie brac antybiotyki to wtedy sie czeka ze szczepieniem. Uwazaj z nim bo malutkie yorki sa bardzo wrazliwe:( mala glupota i juz cos z nimi sie dzieje:( po prostu idz do weta i Ci wszystko powie co i jak, ustanowi wszytsko indywidualnie:) Powodzenia z tym malenstwem!:)
aa a co do kapieli to narazie nie wolno kąpac.. :( Mi weterynarz powiedzial ze najlepiej poczekac do konca szczepien az bedzie odporny, to samo teraz z wychodzeniem na snieg- jezeli juz to tylko na chwile. Ogolnie mozna kapac yorki ok 10-11 tygodnia nie wczesniej. A pozniej to tak raz w tygodniu. Skad wiesz ze ma 7tygodni skoro go znalazlas?



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2012-01-26 18:33 przez aniulka.

NO A PROPONJE WETERYNARZA ZAPYTAC, a nie dziewczyn ktorym siemoze cos wydawac.
Powodzenia w wychowaniu:)

skad wiesz, ze ma 7 tygodni jak go znalazłas? byłas z nim u weterynarza wogole aby sprawdził czy z nim wszystko ok?
u weterynarza dowiesz sie wszystkiego, no chyba, ze na szafie jest jakis weterynarz...;)



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2012-01-26 18:35 przez kashvi.

tak byłam znim u dziwnego weterynarza który nic mi w sumie nie powiedział stwierdził tylko ze ma ok 7-8 tyg dabletka na odrobaczenie szczepionka nie wiem na co !!!!! a jak zapytałam co dalej to powiedział ze zobacze jaK przyjde nast razem!!!!!!!! za takie traktowanie skandaliczne wyszlam i nie zaplaciłam rachunku bo sobie nie pozwole ach szkoda gadac...ale brat dał mi namiary na fajnego weterynarza do którego chodzi jego piesek i mówi ze jest zadowolony dr jest bardzo sympatyczny nie tylko dla piesków i dla własciecieli wogóle rozmawia z psami :):):) wszystko im pokazuje i daje obwąchać ...hehe sprubóje wstawic fotke :) dzieki za wpisy :*



tak byłam znim u dziwnego weterynarza który nic mi w sumie nie powiedział stwierdził tylko ze ma ok 7-8 tyg dabletka na odrobaczenie szczepionka nie wiem na co !!!!! a jak zapytałam co dalej to powiedział ze zobacze jaK przyjde nast razem!!!!!!!! za takie traktowanie skandaliczne wyszlam i nie zaplaciłam rachunku bo sobie nie pozwole ach szkoda gadac...ale brat dał mi namiary na fajnego weterynarza do którego chodzi jego piesek i mówi ze jest zadowolony dr jest bardzo sympatyczny nie tylko dla piesków i dla własciecieli wogóle rozmawia z psami :):):) wszystko im pokazuje i daje obwąchać ...hehe sprubóje wstawic fotke :) dzieki za wpisy :*


zweryfikowana
Posty: 9.196
Ostrzeżenia: 5/5

Śliczny :) Ja niestety nie pomogę :(

Wątek został zarchiwizowany. Jeśli potrzebujesz dodatkowych informacji lub chcesz dodać swój komentarz, załóż nowy wątek:

Dodaj nowy wątek

następna dyskusja:

Szkolenie psów POMOCY!!!