Witam,
mam problem natury technicznej z wiadomościami po zawartej transakcji, a mianowicie dochodzi "jakaś" wiadomość i widzę na dzwonku, ale na kopercie brak. Jak klikam w dzwonek i wiadomość to nic nowego nie ma, a wiem, że wiadomość powinna być, bo rozmawiałam z drugą stroną transakcji. Zwykłe wiadomości działają, a te po transakcji są wykolejone, ale z tego co wiem to u innych użytkowników działają. Proszę o sprawdzenie co u mnie się popsuło.
Dziękuję za uwagę.
Edit:
@Maja proszę przekaż, gdzie trzeba, niechaj mi sprawdzą co to u mnie nie chodzi i czy już chodzi, bo już kolejna transakcja i mam chyba ten sam problem. No wyglądam jak nieogarnięte dziewczę co to nie umie kupować, a ogarnięta przecież jestem.
Edit:
Działa i wszystko jak trzeba. Super.
(zobacz zmiany)
Zmieniany 2 raz(y). Ostatnia zmiana 2017-02-03 21:09 przez malmie.