Obecnie rozmawiamy o:
Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

Co polecacie?

16 mar 2014 - 19:27:28

Cześć dziewczyny! Jestem początkująca w tym temacie, ponieważ nigdy przenigdy nie miałam do czynienia z jakimkolwiek zabiegiem kosmetycznym na paznokcie. Ale mam ochotę do zmienić. Mam paznokcie krótkie, nie ukrywam ,że kiedyś obgryzałam (jeszcze czasem mi się to zdarza), ale mam również łamliwe paznokcie, jak mi urosną to wystarczy ,że lekko gdzieś zahaczę i już połowy paznokcia nie ma... Chciałabym zrobić sobie paznokcie u kosmetyczki, to i owo obijało mi się o uszy - tipsy, hybrydy itp itd, ale kompletnie nie wiem co w moim wypadku byłoby najlepsze i uwaga CHCIAŁABYM , ŻEBY WYGLĄDAŁO TO JAK NAJBARDZIEJ NATURALNIE :)

Co polecacie?

16 mar 2014 - 19:32:13

Hybryda :)

Co polecacie?

16 mar 2014 - 19:42:24

jak pójdziesz do kosmetyczki to pewnie ci dobrze doradzi:) każda z nas ma inną płytkę paznokcia mi hybryda odpryskiwała na 2 dzień żele to samo tipsy się trzymały ale jak się walnęłam to tak bolało że od razu zdjęłam i nigdy już nie założę

Co polecacie?

16 mar 2014 - 19:44:40

Dzięki ! :) Wybiorę się na dniach i może faktycznie ona pomoże dobrać ;)

Co polecacie?

16 mar 2014 - 19:45:13

najlepiej jeszcze poszukaj na forum opinii o danej kosmetyczce:)

Co polecacie?

16 mar 2014 - 19:50:15

robie tipsy i zdobie paznokcie od 7 lat;)
kosmetyczka zaproponuje Ci hybryde albo żel na paznokcie a celu doraźnego wzmocnienia ich... czyli do czasu aż bedziesz miala owy specyfik na paznokciach bedzie ok;)(pamiętaj że to jak długo utrzymuje się na płytce hybryda bądź żel czesto zależy od jakości płytki)
jesli jednak chodzi Ci o naprawnienie i wzmocnienie paznokci raz na zawsze to polecam Ci odzywki eveline 6w1 czy 8w1

Co polecacie?

16 mar 2014 - 20:03:04

Czyli szczerze mówiąc lepiej kupić odżywkę niż robić hybrydę ?

Co polecacie?

08 kwi 2014 - 09:06:10

ja polecam Ci zacząć od odżywki gdyż jest pewna a hybryda nie na każdej płytce się utrzyma ...