Obecnie rozmawiamy o:
Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

niezweryfikowana
Posty: 878
Ostrzeżenia: 2/5

Okropny ból paznokci

26 cze 2013 - 21:07:14

Jakiś czas temu zrobiłam przerwę od malowania paznokci, zapuszczałam je i smarowałam odżywką w żelu na wzrost.
Po upływie 2 tygodni postanowiłam pomalować je odżywką eveline, taką mlecznobiałą.
Najpierw zmatowiłam bloczkiem, potem nałożyłam utwardzacz do płytki i na to odżywkę 2 warstwy.
Jakieś 15 minut po pomalowaniu zaczęłam odczuwać piekący,pulsujący ból a moje palce były gorące i wrażliwe nawet na najmniejszy dotyk. Ból był nie do zniesienia, jakby schodziły mi paznokcie. Nie wiedziałam co robić i dlaczego tak się stało. Po 2 godzinach ból złagodniał. Do końca dnia całkiem zniknął.
Za kilka dni odżywka zaczęła odpryskiwać więc ją zmyłam. Zobaczyłam pod paznokciami brązowe podłużne punkciki, tak jakby popękane żyłki pod płytką.
Miałyście kiedyś taki problem? Od czego może się coś takiego dziać? Bo mnie to trochę przeraziło.
Biorę witaminy i nie obciążam paznokci tipsami ani żelem.

Okropny ból paznokci

26 cze 2013 - 21:10:17

Moja koleżanka miała identyczną sytuację związaną z tą odżywką . Samo jej przeszło , ale miała białe przebarwienia i identyczny ból jaki Ty opisujesz.

Okropny ból paznokci

26 cze 2013 - 21:11:17

odzywki tej firmy maja w sobie substancje :( nie pamietam dokladnie nazwy) ktora moze dawac takie uczucie. czytalam o tym na roznych forach przed zakupieniem jej, i sporo dziewcvzyn sie na to skarzylo.

Okropny ból paznokci

26 cze 2013 - 21:12:00

Przede wszystkim nie kumam po co Ci był utwardzacz pod odżywkę ;D

Niektórzy mają uczulenie na formaldehyd - składnik tej odżywki.

Okropny ból paznokci

26 cze 2013 - 21:13:18

grozi Ci onycholiza. Natychmiast odstaw eveline i idź do lekarza.



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2013-06-26 21:14 przez Zuosnica.

Okropny ból paznokci

26 cze 2013 - 21:14:08

ta odzywka zawiera formaldechyd ktory jest bardzo uczulajacy . jestes na ten składnik uczulona odstaw jak najszybciej i nigdy wiecej nie uzywaj

niezweryfikowana
Posty: 878
Ostrzeżenia: 2/5

Okropny ból paznokci

26 cze 2013 - 21:14:54

Cytat
Evans18
Przede wszystkim nie kumam po co Ci był utwardzacz pod odżywkę ;D

Niektórzy mają uczulenie na formaldehyd - składnik tej odżywki.

Mam dość cienką płytkę dlatego zawsze kładę utwardzacz przed nałożeniem czegokolwiek, żeby były mocniejsze.

Uczulenia nie mam, to chyba pierwszy raz kiedy tak mi się stało a używałam już dużo różnych odżywek

Okropny ból paznokci

26 cze 2013 - 21:15:57

ech kobieto kobieto... Zaszła reakcja chemiczna mędzy dwoma różnymi produktami, ot i co... Eveline stosujesz 4 dni pod rząd, następnie zmywasz te 4warstwy i heja od nowa. A to co zrobiłaś, to było głupie:<

Okropny ból paznokci

26 cze 2013 - 21:16:14

na opakowaniu dokładnie pisze, że jedna warstwana dzień, ty dałaś dwie i jeszcze spolerowałaś (=osłabiłaś) paznokcie. Odżywke polecam jest najlepsza a używałam innych droższych nail teków itd. Nakłaaj jedną warstwę dziennie i po 4 dniach zmywaj i od nowa

Okropny ból paznokci

26 cze 2013 - 21:16:47

Jak nie chcesz, żeby Ci paznokcie poodpadały to odstaw tę odżywkę, ale jeśli wiesz lepiej, że nie masz uczulenia to używaj jej dalej.
http://need.love.pinger.pl/m/14109735



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2013-06-26 21:18 przez Zuosnica.

Okropny ból paznokci

26 cze 2013 - 21:17:21

Może odżywka jakoś weszła w reakcję z utwardzaczem, poza tym, nałożyłaś za dużo warstw! Powinno się nakładać jedną dziennie, po czterech dniach zmyć i powtarzać cyklicznie nakładanie.

Okropny ból paznokci

26 cze 2013 - 21:17:34

Zacznijmy od tego że należy czytać w jaki sposób stosujemy tą odżywkę... Nie nakładamy dwóch warstw na raz, uważamy na skórki.. Nakładamy na płytkę paznokcia jedną warstwę, następnego dnia drugą, na trzeci dzień trzecią, na czwarty dzień zmywamy i od nowa.

Też mnie rwało w palcach jak ją pierwszy raz miałam, jednak nadal ją stosuję i nie mam żadnego problemu.

Okropny ból paznokci

26 cze 2013 - 21:18:11

pewnie uzywalas odzywki eveline 8 w 1. Zmien ta na twarde i lsniace jak diament, mialam ten sam problem i zrezygnowalam z tej odzywki ale pozniej cos mnie tknelo i kupilam wlasnie ta i jest swietna.

Okropny ból paznokci

26 cze 2013 - 21:19:17

Cytat
straciatella1992
Mam dość cienką płytkę dlatego zawsze kładę utwardzacz przed nałożeniem czegokolwiek, żeby były mocniejsze.

Uczulenia nie mam, to chyba pierwszy raz kiedy tak mi się stało a używałam już dużo różnych odżywek

Ale odzywkę się po to kładzie, by składniki odżywcze wchłonęły się w płytkę. Utwardzacz stosuje się na samym końcu. To tak, jakbyś chciała się opalić stosując bloker - bez sensu, prawda?

Widocznie masz NA TEN SKŁADNIK, stąd taka reakcja.

Okropny ból paznokci

26 cze 2013 - 21:19:31

Cytat
patrysia70
pewnie uzywalas odzywki eveline 8 w 1. Zmien ta na twarde i lsniace jak diament, mialam ten sam problem i zrezygnowalam z tej odzywki ale pozniej cos mnie tknelo i kupilam wlasnie ta i jest swietna.
Jakbyś popatrzyła na skład tych odżywek to byś zauważyła, że to dokładnie te same odżywki.

Wątek został zarchiwizowany. Jeśli potrzebujesz dodatkowych informacji lub chcesz dodać swój komentarz, załóż nowy wątek:

Dodaj nowy wątek

następna dyskusja:

OMBRE