Obecnie rozmawiamy o:

dieta przy cukrzycy

wczoraj o 19:27

motywacja na diecie

wczoraj o 18:53

dieta i trening

wczoraj o 13:41

motywacja na diecie

wczoraj o 13:10

prawidłowa waga

wczoraj o 12:42

Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

odchudzanie z Hashimoto

27 mar 2017 - 12:35:16

Mam zdiagnozowane Hashimoto od 5 lat. Wyszło po porodzie pierwszego dziecka. Ciągłe zmęczenie dało mi powód by iść do lekarza. Badania, skierowanie, badania u endo i diagnoza hashimoto. Pamiętam wynik antyTPO bo był ponad 1000 byłam przerażona... Leczenie... Euthyrox najpierw 100.. Żadnej zmiany więc zwiększanie dawki aż stanęło na 200.. Jak się czułam tak czułam... Po jakimś czasie raz zapomniałam potem znowu aż w końcu przestałam brać wcale i gorzej nie było. Przy planowaniu kolejnego dziecka naszła mnie refleksja by zrobić porządek z tarczyca. Badania, wyniki i SZOK!! I dla mnie i dla Pani Dr. Wszystko w normie. Nie jestem lekarzem i nikogo nie chce namawiać do niczego ale moim zdaniem w moim przypadku pomogły coroczne tygodniowe wyjazdy nad morze. Tylko z tym łącze poprawę mojego zdrowia bo ani nie brałam leków ani nie stosowałam diet a w cudowne ozdrowienia nie wierzę.

odchudzanie z Hashimoto

28 mar 2017 - 14:47:31

dzięki w ogóle za zainteresowanie, sama sobie znalazłam info o BigUp, zresztą z tego co widać robi się coraz popularniejszy

odchudzanie z Hashimoto

31 mar 2017 - 12:38:32

Cytat
Marianna78
dzięki w ogóle za zainteresowanie, sama sobie znalazłam info o BigUp, zresztą z tego co widać robi się coraz popularniejszy
przepraszam kochana umknął mi Twój post w który zapytałaś o Bigup :)
jest to suplement, kapsułki, który działa szczególnie na dolne partie ciała,jest na bazie naturalnych składników i ich ekstraktów, poprawia jędrność i napina skórę, likwiduje cellulit i podnosi pośladki ( jeszcze tego nie zauważyłam ale nadal czekam ;)

niezweryfikowana
Posty: 355
Ostrzeżenia: 6/5

odchudzanie z Hashimoto

25 sie 2022 - 11:57:04